Kelpaako kelalle tulostettu kopio sähköisesti allekirjoitetusta vuokrasopimuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asunnonhakija123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asunnonhakija123

Vieras
Kysyisin, että kelpaako kelalle tulostettu paperiversio sähköisesti allekirjoitetusta vuokrasopimuksesta vai onko oltava käsin kirjoitettu?

Aamulla kelalta joku soitti, että puuttuu liite tuosta uudesta asumistukihakemuksesta. No, olin sen lähettänyt aiemmin, mutta ei ollut tullut kelan sähköpostiin se ja piti pyytää iskää tulostamaan se työpaikallaan kun itselläni ei ole tulostuskonetta eikä kopiokonetta. Laitoin sen menemään postissa kelalle ja toivottavasti se nyt kelpaa. Jos on tehnyt sähköisesti vuokrasopimuksen, niin se on ollut minun pakko tehdä koska se taho jolta asuntoa vuokraan, asuu tosi kaukana täältä ihan toisessa maakunnassa eikä minulla ole varaa matkustaa toiseen maakuntaan kymmenien tai satojen kilometrien päähän jonkun vuokrasopimuksen takia.

Se on nyt postin kautta menossa ja toivottavasti se kelpaa sitten niille kelan virkailijoille, ettei joudu tästä käymään paperisotaa tämän enempää.

Yhteistyössä