Kellokoski, Mäntsälä (Hyökännummi), Tuusula, Järvenpää...

Hei vaan kaikille =)

Olen kohta 30 vuotta täyttävä, elokuun alussa Vantaalta Keski-Uudellemaalle muuttanut äiti-ihminen. Mulla on 4v. tyttö ja 1,5v. poika.

Kaipailisin tästä lähialueelta ystäviä - ja miksei lapsillekin kavereita. Sellaisia, joiden kanssa matka olisi lyhyt nähdä, eikä tapaaminen aina vaatisi aikatauluttamista kalenteriin viikkoja etukäteen. Olen itse puhelias ja kova pohtimaan maailmanmenoa avoimin mielin. Kahvittelu kavereiden kanssa on luultavasti mieleisin harrastukseni =)

Harrastan myös juoksemista ja haaveilen osallistuvani keväällä elämäni ensimmäiselle puolimaratonille. En kuitenkaan ole mikään liikuntafriikki, vaan lenkit käytän oman pääni tuuletteluun töistä, opinnoista ja muista arjen asioista. Tykkään myös käydä silloin tällöin ulkona syömässä, elokuvissa tai vaikka jossain keikalla.

Töissä olen opetusalalla ja aloitan työt ensi maanantaina. Haikein mielin jätän kotiäitiajan taakse ja lapset aloittavat hoidossa. Tapaamiset olisi siis pakko järjestää iltapäiviin/iltoihin ja viikonloppuihin, mutta itse tiedän, että arjessa kyllä on sekä aikaa että ennen kaikkea tarvetta niille ystävällisille ihmiskontakteille, jotka tekee elämästä vähän iloisemman =)

Saa laittaa yv :wave:

Yhteistyössä