vierailija
On tosi super raskasta nyt kun aurinko nousee vasta lähempänä yhdeksää. Aamulla pitää olla valoa eikä pimeää.
Mikä hätänä?Eipä paljon auta kun päivän pituus on noin 6 tuntia.
ja talvenselkä taittuuVajaa kuukausi ja päivä alkaa ja pitenemään
Auringonpalvoja ja kevään lapsi. Olen kuin duracel-pupu, joka toimii auringon valolla.Mikä hätänä?
"Kun ilma lauhtui, lumi muuttui vedeksi samaan aikaan, kun taivaalta tiputti kosolti lisää vettä.Auringonpalvoja ja kevään lapsi. Olen kuin duracel-pupu, joka toimii auringon valolla.
Se on paristomerkki btwAuringonpalvoja ja kevään lapsi. Olen kuin duracel-pupu, joka toimii auringon valolla.
mikä sen muuttaa?Vajaa kuukausi ja päivä alkaa ja pitenemään
On niitä vedenpaisumuksia ollut jo 1950 luvullakin. On kuvia missä ihmiset kahlaavat Helsingin katuja pohkeita myöden."Kun ilma lauhtui, lumi muuttui vedeksi samaan aikaan, kun taivaalta tiputti kosolti lisää vettä.
– Tuli ikään kuin tuplasateet kerralla, Kotakorpi sanoittaa.
Hän toteaa, että vuodenaika on muutenkin tulville otollinen.
– Tähän aikaan vuodesta haihtuminen on tosi vähäistä, eikä meillä oikein ole enää sellaista kasvillisuutta, joka imisi ja haihduttaisi tehokkaasti vettä."-IL-
mitäs tuohon sanot?
Niinkö. Ja mistähän kuvittelit tulevan tuon Duracel- pupun? Pidätkö meitä muita kirjoittajia aivan idiootteina?Se on paristomerkki btw