Kello 17.00 vedän syvään henkeä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koita kestää, meille tulee ens viikolla 12 6-7v prinsessaa, odotan "innolla" :D
Noitten isompien poikien synttärit olen ulkoistanut ihan kaikkien viihtyvyyden vuoksi...

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Noitten isompien poikien synttärit olen ulkoistanut ihan kaikkien viihtyvyyden vuoksi...
oi, mä luotan nyt siihen että osa viihtyy kissanpentujen kopan ääressä...:)

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
oi, mä luotan nyt siihen että osa viihtyy kissanpentujen kopan ääressä...:)

=)

Meillä toi ois kesällä edessä, tytön 5v synttärit. Ikinä ei olla vielä kaverisynttäreitä järjestetty, mutta kai se ois jo aika...

Toivottavasti myös sitten lapsi alkaisi itsekin synttärikutsuja saada, äiti itkee salaa joka kerta, kun muut kaverit menevät synttäreille mutta oma lapsi ei saa kutsua... :/

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Meillä toi ois kesällä edessä, tytön 5v synttärit. Ikinä ei olla vielä kaverisynttäreitä järjestetty, mutta kai se ois jo aika...

Toivottavasti myös sitten lapsi alkaisi itsekin synttärikutsuja saada, äiti itkee salaa joka kerta, kun muut kaverit menevät synttäreille mutta oma lapsi ei saa kutsua... :/
eikö se siitä, meillä pojalla oli sama tilanne, itse kuitenkin kutsuin aina kaikki niin nyt sitäkin pyydetään. Tiedän kuinka kurjaa tuo on.

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
ja puhallan ne kello 19.00 ulos....on pojan 8 v kaverisynttärit ja tulossa 9 poikaa ja 3 tyttöä! :)

Tsemppiä! Mulla oli varattuna synttäripäiväksi lasillinen viiniä ja paria juustoa - nautin ne kun muksut oli laitettu synttäripäivän iltana nukkumaan ja fiilistelin sitä, että seuraavaan synttärihärdelliin on KOKONAINEN VUOSI... :)

Yhteistyössä