V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
oi, mä luotan nyt siihen että osa viihtyy kissanpentujen kopan ääressä...Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Koita kestää, meille tulee ens viikolla 12 6-7v prinsessaa, odotan "innolla"![]()
Noitten isompien poikien synttärit olen ulkoistanut ihan kaikkien viihtyvyyden vuoksi...
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:oi, mä luotan nyt siihen että osa viihtyy kissanpentujen kopan ääressä...Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Koita kestää, meille tulee ens viikolla 12 6-7v prinsessaa, odotan "innolla"![]()
Noitten isompien poikien synttärit olen ulkoistanut ihan kaikkien viihtyvyyden vuoksi...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huh:onneks ei o skidei
eikö se siitä, meillä pojalla oli sama tilanne, itse kuitenkin kutsuin aina kaikki niin nyt sitäkin pyydetään. Tiedän kuinka kurjaa tuo on.Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Meillä toi ois kesällä edessä, tytön 5v synttärit. Ikinä ei olla vielä kaverisynttäreitä järjestetty, mutta kai se ois jo aika...
Toivottavasti myös sitten lapsi alkaisi itsekin synttärikutsuja saada, äiti itkee salaa joka kerta, kun muut kaverit menevät synttäreille mutta oma lapsi ei saa kutsua... :/
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:ja puhallan ne kello 19.00 ulos....on pojan 8 v kaverisynttärit ja tulossa 9 poikaa ja 3 tyttöä!![]()