Kellertävää valkovuotoa raskauden aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakko kysyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pakko kysyä

Vieras
Taas alapääkysymyksiä... Pahoittelen.

Mutta saako (suom. pitääkö siitä olla huolissaan) valkovuoto olla vähän kellertävää/jopa hiukan rusehtavaa (ei selkeää veristä vuoto) raskausviikoilla 27? Järkeilin, että siihen ois voinu sekottua limakalvoilta tippa tai kaksi verta, mutta siis mitään kunnon vuotoa ei ole. Eikä se haise, joten ei liene tulehdusta? Muilla ollu vastaavaa?

mulla on ja kävin lääkärissä ja on kuulemma normaalia. ei ole kyllä muissa raskauksissa esiintynyt.... mutta sinuna kävisin kuitenkin varmistaa joltain viisaammalta. :)

Mulla oli useaan otteseen valkovuoto kellertävää. Joskus oli rusehtavaa, mutta ei mitään tulehdusta. Kaikki testit tehtiin ja aina vaan hiiva 3:lla +++. Usein se oli kellertävää ja alapää haavoilla levisi jopa nivusiin asti se hiiva ja nahka lähti. Mulla oli koko raskauden ajan hiiva ja kun sain muutaman kerran antibioottikuurin niin siitäkös se villiintyi! Onneksi loppui heti raskauden jälkeen.

Mulla on ollu kyllä usein hiivaakin, mutta nyt ei kutise silleen yhtään. Ainoa oire on tuo kellertävä valkkari.. Mutta ehkäpä mä soittelen vielä neuvolan tätille maanantai-aamuna. :) Kiitos teille vastauksista.

Mulla oli kellertävää koko loppuajan, mutta ei mitään muita oireita ollu, enkä käyny sit mitään testejäkään tekemässä. ja jälkivuodon jälkeen valkkari oli taas normaalia.

Yhteistyössä