Kellekään soitettu numerosta 0624170351?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huijausko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huijausko

Vieras
Miehelleni ja minulle on soitettu kyseisestä numerosta. Sinne kun soittaa niin englanniksi sanottiin, tämä numero ei ole käytössä. Kun soitin uudestaan alkoi piipata heti varattua ja puhelu hylättiin. Onko tämä näitä huijaussoittoja taas?

Numeron alussa siis +358

[QUOTE="Miira";27638490]Vaasan alueen suuntanumero on 06.[/QUOTE]

Niin on enkä ymmärrä yhtään miten meille molemmille on tullut sieltä soitto ja vastaajassa englanninkielinen viesti?

Tarkennukseksi vielä koko numero +358624170351

Mä olen lääkäri ja soittelen potilaille niin, että näytöllä näkyy "Tuntematon numero". Moni ei vastaa. Saatan soittaa toisen kerran, jos viitsin, mutta sitten yleensä annan olla. Sitten samat ihmiset tulee neuvontaan lankoja pitkin, kun lääkäri ei ole soittanut, vaikka piti.

Mä olen lääkäri ja soittelen potilaille niin, että näytöllä näkyy "Tuntematon numero". Moni ei vastaa. Saatan soittaa toisen kerran, jos viitsin, mutta sitten yleensä annan olla. Sitten samat ihmiset tulee neuvontaan lankoja pitkin, kun lääkäri ei ole soittanut, vaikka piti.
Mulle on lääkäri soitellut myös tuntemattomasta numerosta ja joskus mennyt sen takia ohikin. Minkä hel**tin takia teillä lääkäreillä ei voi olla käytössä sellaisia puhelinnumeroita jotka näkyisivät potilaillenne mutta joihin ei voisi soittaa? Ymmärrän ettei lääkäri halua että hänelle soitellaan takaisin ties milloin, mutta jopa yksityisten kalliiden lääkäriasemienkin lääkärit perseilevät soittamalla omasta kännykästään ja laittavat kaiketi numeron näytön eston päälle. Ihan käsittämättömän typerää ja vanhanaikaista. Ostakaa nyt jumaliste vaikka joku 20 euron kännykkä ja siihen joku prepaid. Onnistuu metamfetamiinia myyvältä nistiltäkin, luulisi onnistuvan lääkäreiltäkin. Ja vakavasti puhuen, teleoperaattoreilta löytyy tähän ihan fiksujakin teknisiä ratkaisuja.

Yhteistyössä