Kelle tullut kutsu lintuinfluenssa rokotteen testaajaksi siis lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kelle tullut tuo lintuinfluensarokoteen kokeilu lapselle kutsu?
Meinasitteko ottaa vai jättää ottamatta?

Minulle tuli ja en aio viedä lastani rokotettavaksi, jotenkin en tykkää ajatuksesta että minun lapsella testataan jotain rokotetta, vaikka sitä on aikuisille jo testattu, mutta silti aion jättää välistä. Ikinä ei kuitenkaan voi tietää...

En menisi, tuli joku kutsu, mutten muista mikä. Britaniassa joidenkin ihmisten jalkoja oli jouduttu ambutoimaan, lääkkeen vaikutuksen takia(ei tuon lääkkeen, mutta jonkun muun)! Kamalaa!

Ai kuinka kiva...
No, mie vien ja ihan sen takia, että siitä teidänkin lapset joskus ehkä hyötyy, kun on testattu.
En todellakaan usko, että suomessa testaillaan lapsilla mitään kamaluuksia, vaan ihan ne on meidän kaikkien parhaaksi.
Ehkä vielä joskus kiitätte minuakin ja lapsiani siitä, että testattua tuli ja saatte sen rokotteen, jos tarve tulee. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai kuinka kiva...
No, mie vien ja ihan sen takia, että siitä teidänkin lapset joskus ehkä hyötyy, kun on testattu.
En todellakaan usko, että suomessa testaillaan lapsilla mitään kamaluuksia, vaan ihan ne on meidän kaikkien parhaaksi.
Ehkä vielä joskus kiitätte minuakin ja lapsiani siitä, että testattua tuli ja saatte sen rokotteen, jos tarve tulee. :)

Aivan varmasti on näin, onneksi on teitä rohkeitakin joilla pää kestää tuomoset, jotta saadaan selvyys rokotteista.
Ja varmasti on rokotteet niin hyvin ja moneen kertaan tutkittu, että ei niistä mitään haittaa ole mutta, siltikään minä en uskalla osallistua. Ja tosiaan aikuisillahan tuo rokote oli jo testattu eikä mitään ollut tullut.

Ai kuinka kiva...

Aivan varmasti on näin, onneksi on teitä rohkeitakin joilla pää kestää tuomoset, jotta saadaan selvyys rokotteista.
Ja varmasti on rokotteet niin hyvin ja moneen kertaan tutkittu, että ei niistä mitään haittaa ole mutta, siltikään minä en uskalla osallistua. Ja tosiaan aikuisillahan tuo rokote oli jo testattu eikä mitään ollut tullut.

En koe itseäni rohkeaksi, enkä koe vaarantavani lapsiani, ovat minulle kaikki kaikessa. Mutta sen verran kuitenkin mietin koko tätä maailman menoa ja kaikkea, että haluan todella, että tarpeen niin vaatiessa meillä KAIKILLA on mahdollisuus saada tuo rokote lintuinfluenssaa vastaan. Todennäköisesti se kuitenkin vielä joskus tännekin rantautuu.

mulle tuli mutta en osallistu koska olen jo niin moneen rokotetutkimukseen osallistunu. kaikki 4 lastani on ollu jossain tutkimuksessa. ihan hyvä jos toiset menee. nyt muutenki niin paljo kaikenlaista ettei oikeen ehdi mitään mikä ei oo pakollista.

Yhteistyössä