Kelläs muulla tänään siivouspäivä?

Mulla on siivottuna jo makari, lasten huoneet, vessa, tuulikaappi, sauna, kylppäri ja kodinhoitohuone. Siivoamatta keittiö, eteinen ja olohuone. Ja normaalia viikkosiivousta teen eli pölyjen pyyhintä, lattioiden imurointi ja luutuaminen, petivaatteiden ja mattojen kopistelu ja tuuletus sekä sohvien ja sohvatuolien imurointi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
mä siivoon yleensä aina perjantaisin työpäivän päätteeks,niin ei mee vkonloppu hukkaan :whistle:
Minunkin piti eilen jo töiden jälkeen aloittaa, mutta enpä sitten jaksanut. Kyllähän se toisaalta ärsyttää kun aina menaa koko lauantai siivoamiseen, mutta minkäs teet :/ En minä millään kerkiä siivota perjantaina ainakaan kokonaan, kun oon kotona puol viiden aikoihin ja siihen ruoanlaittaminen ja koirien ulkoilutukset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Meilläkin on siivouspäivä joka päivä. En jaksais koko päivää vaan siivota,on helpompaa kun joka päivä tekee jotain.
Kyllä meilläkin pitkin viikkoa imuroidaan, mutta silti viikkosiivous tehdään aina lauantaisin =) Ja minulle pelkkä imurointi ja tavaroiden paikoilleen järjestäminen ei edes mene "siivous" -käsitteen alle =)
 
äiti
Meillä esim. vessa pestään monta kertaa viikossa kun huuhtelen kestovaipoista kakat pönttöön ja poika välillä liruttaa ohi niin on pakko pestä. Lakanat vaihdetaan kun siltä tuntuu, imuroidaan ja lattiat pestään kun siltä tuntuu, eli ei ole tiettyä siivouspäivää kun kaikki tehdään.
 
:wave: Siivottu! Meillä kans oli aamulla matot pihalla ja siivottiin kunnolla. Sainkuin sainkin taas kaikki valmiiks, ennen kuin lauma pojan kavereita tuli synttäreille... :D
Meillä myös on muuten siivouspäivä joka päivä, siitä huolimatta meillä vallitsee aina kaaos :headwall:
Illalla ja huome aamuna saa taas siivota uudestaan, ku huomenna tulee taas synttärivieraita...
Sit pitäis viel leipoo pätkisjuusto kakku, tehdä munavoi paistaa coctailpiirakat jne...HUOH!
 
:wave:
Meillä on muutto menossa. Oon siivonnut uuden kämpän jo kahdesti, saan siivota sen vielä ainakin kerran tänään....Vanha kämppäkin pitää siivota lattiasta kattoon.
Ja hiton hormonipistokset on turvottaneet mun mahan kamalan kokoiseksi, ahdistaa ja hengästyttää, pitäisi kuulemma ottaa rauhallisesti mutta milläs otat kun on tää muutto, ja mies on töissä tänäänkin 10-22 |O :headwall:
 

Yhteistyössä