Kellään ollut lapsettomuuden syynä tupakointi?

• Viestiketjun aloittaja tupakoitsija
  • Ensimmäinen viesti
En tiedä muuta kun että faktaa on että tupakointi laskee sekä miehen että naisen hedelmällisyyttä, naisella voi aiheuttaa mm. munasolun irtoamishäiriöitä, vähentää kohdun verenkiertoa. Miehellä mm. huonontaa siittiöiden määrää/laatua.

Kaikille lasta yrittäville suositellaan terveellisiä elämäntapoja, eli ei päihteitä, alkoholia, tupakkaa yms.

moooi
Tunnen yhden, joka raskautui 2kk lopettamisen jälkeen parin vuoden yrityksen jälkeen.

Itse lopetin käsistä riistäytyneen tupakoinnin toissa kierrossa, mutta ei näy olevan apua.

Me yritettiin miehen kaa lasta vuosi ja 3kk. Kun molemmat lopetettiin tupakointi (kumpikin polttanut yli 10vuotta, vaikka minäkin vasta vähän reilu 20vuotias) niin tulin raskaaksi 3kk lopettamisen jälkeen. Kyllä sitä keinoa kannattaa ainakin kokeilla! Itse poltin aikoinaan todella paljon, lähes sätkätokan päivässä!!!

Me yritettiin miehen kaa lasta vuosi ja 3kk. Kun molemmat lopetettiin tupakointi (kumpikin polttanut yli 10vuotta, vaikka minäkin vasta vähän reilu 20vuotias) niin tulin raskaaksi 3kk lopettamisen jälkeen. Kyllä sitä keinoa kannattaa ainakin kokeilla! Itse poltin aikoinaan todella paljon, lähes sätkätokan päivässä!!!

Yhteistyössä