Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Meidän pojalla oli kans just siinä korvan alapuolella se "tennispallo" ja se tosiaan oli ihan hurjan punainenkin. Sylkirauhasen tulehdukseen mun ymmärtääkseni liittyy kova kipu kun rupeaa syömään (koska sillon sylkeä erittyy enemmän ja koska rauhanen on tukossa (?) niin käy kipeetä)......onko sulla mitään kipuja syödessä?
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Tulehdus on ollut, ei muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Tulehdus on ollut, ei muuta.
millanen se oli / miten oireili?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja badass:ja siis haluan nyt tähdentää et onko nää varmasti sylkirauhaset kun moni on sanonu et ne on korvan takana tai kaulalla ja nää on niinkun naaman puolella korvalehden alaosan kohdalla..
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Meidän pojalla oli kans just siinä korvan alapuolella se "tennispallo" ja se tosiaan oli ihan hurjan punainenkin. Sylkirauhasen tulehdukseen mun ymmärtääkseni liittyy kova kipu kun rupeaa syömään (koska sillon sylkeä erittyy enemmän ja koska rauhanen on tukossa (?) niin käy kipeetä)......onko sulla mitään kipuja syödessä?
HuiMulla sattuu välillä kun alan syömään, tuntuu juilivalta, vihloo... Ai per... Sitä on kyllä tapahtunu jo muutaman vuoden, voiko se silti olla joku tulehdus? Sitä ei tapahdu joka kerta kun syön, muutaman kerran viikossa ehkä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On ne sylkirauhaset. Jos pelottaa niin voin vakuuttaa et jos se olis syöpä tai kasvain niin ne on tuolla alueella erittäin hitaasti kasvavia, näin mulle sanoi lääkäri. Mullakin nää patit on ollut pelkässä ultraseurannassa jo vuoden, ilman että on otettu näyteitä. Mun muutokset oli koko luokkaa korvanalus 2 cm ja leuanalus 4 cm, mun patit on kivikovat mutta eivät kipeät. Patit eivät ole myöskään irtonaiset vaan kiinni jossain.
Alkuperäinen kirjoittaja badass:en, mut soittanu lääkäriin..
(lukee muistaakseni tossa mun tokassa viestissä aiheesta)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla oli toisessa sylkirauhasessa kasvain vuosia sitten (-95). Ensin tuli leuan alle patti johon terveyskeskuksen arvailujen varassa söin n. 6 antibioottikuuria, ja patti vain kasvoi.. Ennen kuin vaadin päästä kunnon tutkimuksiin ja heti otettiin neulanäyte patista ja parin viikon kuluessa leikattiin patti pois. Kasvain oli hyvänlaatuinen ja ns. Sylkirauhaskasvain.