blackjack
mulla nimittäin sellainen tilanne että isäntä lähdössä työreissulle enskuusta huhtikuuhun yli 100km:n päähän ja just kun mulla aika synnyttää.viimekerralla tyttö syntyi kolmessa tunnissa ja kaks viikkoa ennen aikojaan joten tiedän että tämäkin päättää syntyä just sillon kun mies ei ole paikalla eikä ehdikään paikalle ennekuin seuraavana päivänä jos silloinkaan.en halua ketään muuta tukuhenkilöksi vaan olen päättänyt mennä sitten yksin.
onko ketään muita jotka synnyttäneen "yksin".miltä se tuntui,olisitko kaivannut tukihenkilöä vierellesi? mulla ei ainakaan ole ketään jota pyytää mukaan.
vähän pelottaa tuleva synnytys kun mies ollu aina mukana mutta nyt ei päätään kääntänyt vaikka yritin suostutella että jättäis tämän reissun väliin jotta pääsis synnytykseen mukaan. :'(
onko ketään muita jotka synnyttäneen "yksin".miltä se tuntui,olisitko kaivannut tukihenkilöä vierellesi? mulla ei ainakaan ole ketään jota pyytää mukaan.
vähän pelottaa tuleva synnytys kun mies ollu aina mukana mutta nyt ei päätään kääntänyt vaikka yritin suostutella että jättäis tämän reissun väliin jotta pääsis synnytykseen mukaan. :'(