Kellään kokemusta Mosmo yhdistelmävaunuista?

:wave:

Meillä on mosmot, hinta-laatusuhde on hyvä, itse oon tykänny kyseisistä yhdistelmistä!

Ehkä hieman painavat mutta mikäli niitä ei tartte kantaa mihinkään ni ihan ok. Isot pyörät mitkä rullaa hyvin sekä lumessa että kuivalla tiellä. Ei välttämättä sovellu "hiekkatierattaiksi" koska on hieman "kova alusta" mut asfalttimenopelinä menee vallan hyvin!!

Kyl mä suosittelen, koska on kuitenki uudet, jos jotain hajoaa niissä on takuu ja ei kuitenkaan mee talous konkurssiin kun ne ostaa... =)
 
No sitä mie just oon miettiny.. Ku tuo hinta vaan epäilyttää tosissaan... Ja hiekkateitäkin kyllä tulis mentyä vaikkei varmaan kyllä kovin paljon. Hmm.. Brion Kombeja oon miettiny ja sit noi ku katsastin ni niissä tosissaan epäilyttää vaan tuo hinta. Ku ei kai noin halvalla hyvää voi saada :eek: ?
 
hmhniin
entä se "alakori".kui on kestänyt?näyttää niin hepposelta.että ei varmaan montaa maito purkkia uskalla laittaa=)meillä ei oo autoo niin joutuu tämmösiäki miettimään=)
 
kukkuu
Kaverilla on tollaset. Ja on painaviakin kauppakasseja koriin laittanu. Ollu todella tyytyväinen ja sanoo, ettei mitään valittamista. On nyt ollu käytössä koht puol vuotta joka päivä.
 
happy
Voi olla aivan yhtä hyvät kuin briot. Meillä on brio happy ja jotenkin tuo hinta-laatu -suhde ei tunnu olevan ihan kohdallaan. Ainakin ratasosan istuin (mahtaa olla samanlainen kuin kombeissa) ei ole oikein hyvän mallinen, lapsi istuu siinä huonossa asennossa. Ja niittejä käydään kiristelemässä rungosta kun alkavat huojua ja heilua. Eli voi olla ihan hyvä sijoitus nuo vaunut.
 
Voi että ku menee vaikeeks :D Ku on niin monia vaihtoehtoja, et niihinhä hukkuu! Ku ei yhtää tiiä millaset sit ois hyvät. Tahtois kestävät yhdistelmät joissa noit toimintoja kuitenki ois kiitettävästi (heittoaisaa sun muuta).
 
Ne vaan oli niin hepposat ja jotenkin, en mä osaa selittää! Mitään vertauskohtaahan mulla ei ole, koska ensimmäistä odotan. Mutta mun silmään ne vaan näytti tosi... rumilta :ashamed:

Enkä mä pitänyt niiden mekaniikastakaan yhtään. Arvostan yksinkertaisuutta vaunuasioissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Phoebs, kuin paljon sie niitä kokeilit? Ja oliko ne sit liian vaikeet käyttää vai kuinka?
Kokeilin sen verran mitä pystyin, lunta ei silloin ollut joten en tiedä miten olisi lumessa menneet.

Verrattuna noihin Emmaljungiin, niissä oli kaikki ihan pielessä. Se suurin syy oli kuitenkin se hepposuus. Ja rumuus. Ja se, että mä en kaipaa mitään tilpehööperiä, kuten hoitolaukkuja ym. siihen mukaan. Ihan vaan vaunut, kiitos :D
 
lennu
hei!
meillä mosmot ja ollaan oltu vaunuihin ja koko pakettiin tosi tyytyväisiä. sitteri, syöttötuoli ym. pakettiin kuuluneet tuotteet ainakin meidän mielestä ovat olleet hyvänlaatuisia ja toimivia. maalla kun asutaan vaunuilla ollaan menty niin asfaltilla, hiekkateillä kuin metsäteillä /- poluilla ja aina ollut kevyt työntää.... isot pyörät tosi hyvät. käytössä olleet jo 6kk eikä reistailleet yhtään. minusta vaunut eivät ole ollenkaan heppoiset vaan rullaavat tosi hyvin myös näin talvella lumessa. eikä ne rumatkaan ole....
 
niisku
tosi hyvät vaunut. voi pestä kankaat ja ne on paksua tekoa. kulkee hyvin paksussaki lumessa ja mahtavasti kaikkia lisä juttuja mukana. en ite maksas pelkästä merkistä tonnia..
 
2xäippä
Meillä oli esikoisella Teutoniat ja nyt kuopuksella Mosmot. Jälkimmäisistä ollaan tykätty enemmän! Teutonioiden kanssa piti ravata liikkeessä milloin minkäkin vian vuoksi, Mosmoissa ei ole ollut sanomista (käytössä nyt 9 kk). Ainoat miinus-puolet Mosmoissa on englanninkieliset ohjeet ja rattaiden paino. Mutta meillä niitä kannetaan/nostetaan tosi vähän. Ja vertailun vuoksi... minulla on Fiat Punto; Mosmot menevät kasaantaitettuna konttiin, Teutoniat ja Emmaljungat ei paitsi jos/kun ottaisi renkaat pois. :)
 

Yhteistyössä