Glups :| mua pelottaa sen ottaminen!!Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Ei sattunut yhtään..mutta sen jälkeen sattu ja pirusti..kun kieli alko turpoo..kurkku tuli kipeeks..ei pystynyt syömään eikä juomaan..hitto mikä kipu..mutta nääkin ihan tapauskohtasia
mua pelotti kassa..mutta eipä tuntunu missään..ainut mikä tuntuu jännältä..eikä satu kyl yhtään niin just se kun neula menee kielen läpiAlkuperäinen kirjoittaja Gloria:Glups :| mua pelottaa sen ottaminen!!Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Ei sattunut yhtään..mutta sen jälkeen sattu ja pirusti..kun kieli alko turpoo..kurkku tuli kipeeks..ei pystynyt syömään eikä juomaan..hitto mikä kipu..mutta nääkin ihan tapauskohtasia
Ei ole. Se vaan vaikuttaa siihen, vähän kuin olisi angiina, nieleminen sattuu ihan pirusti.Alkuperäinen kirjoittaja ap :miks kaula tai kurkku tulee kipeeksi onko hengittäminen hankalampaa???
Montaks nappia sulla sit on kysymysmerkkiAlkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:ekalla kerralla kun otin EI sattunut, tokalla kerralla teki mieli huutaa ja vedet valu silmistä! Riippuu paljolti tekijästä siispä....
kurkku oli kyllä julmetun kipee muutaman päivän ja sattui saakellisti korviin asti...pystyin kyl syömään ja juomaan...
tekis mieli taas ottaa mut en uskalla!