kellään kielilävistystä????

• Viestiketjun aloittaja halukas
  • Ensimmäinen viesti
TheUnforgiven
Ei sattunut yhtään..mutta sen jälkeen sattu ja pirusti..kun kieli alko turpoo..kurkku tuli kipeeks..ei pystynyt syömään eikä juomaan..hitto mikä kipu..mutta nääkin ihan tapauskohtasia

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Ei sattunut yhtään..mutta sen jälkeen sattu ja pirusti..kun kieli alko turpoo..kurkku tuli kipeeks..ei pystynyt syömään eikä juomaan..hitto mikä kipu..mutta nääkin ihan tapauskohtasia
Glups :| mua pelottaa sen ottaminen!!

vieras
Minäkin peesaan iinä, että laittaminen ei satu. Kielilihas on niin ''höttöä'' että neula menee läpi kuin kuuma veitsi voihin. Seuraavat pari päivää ruokailu oli vaikeaa, kieltä särki hieman. Burana päivässä auttoi. KÄYKÄÄ SYÖMÄSSÄ ennen kielikorun ottoa, niin että loppupäivän pärjäisi ihan juomisella.

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Glups :| mua pelottaa sen ottaminen!!
mua pelotti kassa..mutta eipä tuntunu missään..ainut mikä tuntuu jännältä..eikä satu kyl yhtään niin just se kun neula menee kielen läpi

ekalla kerralla kun otin EI sattunut, tokalla kerralla teki mieli huutaa ja vedet valu silmistä! Riippuu paljolti tekijästä siispä....
kurkku oli kyllä julmetun kipee muutaman päivän ja sattui saakellisti korviin asti...pystyin kyl syömään ja juomaan...
tekis mieli taas ottaa mut en uskalla!

vieras
kyllähän se sattui, mut kipu kesti vaan hetken.. ja kieli oli kyl sit turvoksissa muutaman päivän... mutta jos hampaistas välität niin en suosittele ottamaan, mulla lähti kiilteet hampaista ja muutaman kerran puraisin korua ja hampaasta irtosi pala... pari vuotta pidin, sit otin pois

Ei sattunut yhtään. Kävin muistaakseni Igorilla laitattamassa sen.
Ihan simppeli homma, mutta se turvotus jälkeen päin oli jotain kamalaa.
Jouduin ottamaan lävistyksen pois, kun kielen alle alkoi kasvamaan arpikudosta. :'(

nappis sekoilee
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
ekalla kerralla kun otin EI sattunut, tokalla kerralla teki mieli huutaa ja vedet valu silmistä! Riippuu paljolti tekijästä siispä....
kurkku oli kyllä julmetun kipee muutaman päivän ja sattui saakellisti korviin asti...pystyin kyl syömään ja juomaan...
tekis mieli taas ottaa mut en uskalla!
Montaks nappia sulla sit on kysymysmerkki

kiäli
otin eilen kieleen lävärin, sen laittaminen ei sattunut melkein yhtään.
kahden tunnun kuluttua kieli alkoi turpoamaan . syödä ei pysty, paitsi jtn soseita. :)
nyt kieli on kans turvonnut, mutta ennen nukkumaan menoa kannattaa ottaa burana, että pystyy nukkua. :) ja aamulla burana sitten uudestaan. =) kyllä lopussa se kiitos seisoo!(?) :D

Laittaminen ei sattunut oikeastaan yhtään, kuului vaan ällöttävä KRUNTS ääni. Harmitti, kun olin monta vuotta pelännyt sen ottamista! Muutamia päiviä kieli oli vähän turvonnut, nestemäisiä ruokia tuli syötyä. Puhuminen onnistui tavallisesti hyvin mutta ei olisi onnistunut esim. asiakaspalvelutehtävissä, sen verran sönkötti. Ainoa kipu oli sellaista palovamman tunnetta keskellä kieltä joka sitten muutaman päivän kuluttua loppui. Taisin viisi päivää lävärin ottamisen jälkeen vetää hampurilaisateriaa, kun sattui vappu tuohon ajankohtaan :D

Yhteistyössä