kellään ei ole niin perseestä olevia vanhempia kuin mulla.

  • Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="akka";28894602]Millaiset vanhemmat,sellainen lapsi. =)[/QUOTE]

Mitä tarkoitat? en mä ole keltään rahaa kerjännyt enkä todellakaan anna isälle rahaa.
 
"vieras"
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28894608]Mitä tarkoitat? en mä ole keltään rahaa kerjännyt enkä todellakaan anna isälle rahaa.[/QUOTE]

Valittamisen "jalon taidon" olet kuitenkin perinyt - ellet ole jopa heitä pahempi ;)
 
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="vieras";28894622]Valittamisen "jalon taidon" olet kuitenkin perinyt - ellet ole jopa heitä pahempi ;)[/QUOTE]

No etpä tunne mun vanhempia niin et tiedä millaisia ne on niin etpä voi meitä varrata keskenään.
Paremmin minä olen elämässäni pärjännyt kuin he.
 
"hohhoh"
On niitä kuule pahempiakin.. Mm. Appiukolta nyt on normitouhua mankua lapsiaan antamaan rahaa tai tuomaan viinaa, ja auta armias, mikä mökötys ja kiukuttelu kun eivät tuo. Pahempaa minusta on välinpitämättömyys tai omien jälkeläisten henkinen tai fyysinen pahoinpitely silti, juoppoakin vielä jotenkin sietää, mutta järjestelmällinen oman elämän pilaaminen omalta lapselta on anteeksiantamatonta.
 
"vieras"
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28894639]No etpä tunne mun vanhempia niin et tiedä millaisia ne on niin etpä voi meitä varrata keskenään.
Paremmin minä olen elämässäni pärjännyt kuin he.[/QUOTE]

No hyvä! Mitä siis aina valitat? :)
 
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="vieras";28894686]No hyvä! Mitä siis aina valitat? :)[/QUOTE]

No en valita totesin vain että vanhempani on perseestä. Harvalla varmaan on vanhempia jotka mankuvat aina rahaa yms.
 
"akka"
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28894608]Mitä tarkoitat? en mä ole keltään rahaa kerjännyt enkä todellakaan anna isälle rahaa.[/QUOTE]

Siinä mielessä olen samaa mieltä että perseestähän ne on kun eivät ole kyenneet opettamaan sinulle että omia vanhempia pitää kunnioittaa.
Puheidesi perusteella olen ymmärtänyt että miehesi elättää sinut joten ihan yhtäläillä kerjäät vai kuinka?
Eikä elämäsi tunnu kovin paljon paremmin sujuvan kuin vanhemmillasi koska et osaa muuta kuin valittaa aina ja joka asiasta.
 
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="akka";28894706]Siinä mielessä olen samaa mieltä että perseestähän ne on kun eivät ole kyenneet opettamaan sinulle että omia vanhempia pitää kunnioittaa.
Puheidesi perusteella olen ymmärtänyt että miehesi elättää sinut joten ihan yhtäläillä kerjäät vai kuinka?
Eikä elämäsi tunnu kovin paljon paremmin sujuvan kuin vanhemmillasi koska et osaa muuta kuin valittaa aina ja joka asiasta.[/QUOTE]

Jos olisit joskus palstaa lukenut olisit kuullut että aikanaan sain mummoltani perinnön ja sillä olen aika paljon näiden 7v aikana elättänyt tätä perhettä. Mies ei ole pelkästään elättänyt. Olen ostanut pari autoa,auttanut remonttikuluissa,ostanut lapselle tavaroita ja vaatteita. Minäkin olen osallistunut kuluihin n.30 000€.
 
"Huoh"
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28894741]Jos olisit joskus palstaa lukenut olisit kuullut että aikanaan sain mummoltani perinnön ja sillä olen aika paljon näiden 7v aikana elättänyt tätä perhettä. Mies ei ole pelkästään elättänyt. Olen ostanut pari autoa,auttanut remonttikuluissa,ostanut lapselle tavaroita ja vaatteita. Minäkin olen osallistunut kuluihin n.30 000€.[/QUOTE]

Ei ihme, ettet osaa elää elämääsi. Olet elänyt tähänkin asti vain perintörahoilla tekemättä itse elämäsi eteen yhtään mitään. Millä tavalla sinä siis ole PÄRJÄNNYT elämässä vanhempiasi paremmin? Mitä olet tehnyt ITSE elämäsi eteen?
 
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="Huoh";28894875]Ei ihme, ettet osaa elää elämääsi. Olet elänyt tähänkin asti vain perintörahoilla tekemättä itse elämäsi eteen yhtään mitään. Millä tavalla sinä siis ole PÄRJÄNNYT elämässä vanhempiasi paremmin? Mitä olet tehnyt ITSE elämäsi eteen?[/QUOTE]

Olen hakenut töitä ja yrittänyt opiskella. Nuorena tein ennemmän työllistämistukitöitä
kun niihin vielä kelpasin esim. vanhainkodissa,keittiöllä yms ja olen ollut 10v ex-mieheni
omaishoitajana. Se ei ollut mikään kiva tai helppo homma. Ja heti menisin töihin jos joku
huolisi.
 
"vieras"
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28894693]No en valita totesin vain että vanhempani on perseestä. Harvalla varmaan on vanhempia jotka mankuvat aina rahaa yms.[/QUOTE]

Sullahan on hyvin asiat. Katsos kun joillakin on näitä vanhempia, jotka ovat seksuaalisesti käyttäneet hyväksi, pahoinpidelleet fyysisestu tai henkisesti, hylänneet ym.
 

Yhteistyössä