kellä ripsienpidennykset? mitä olet tykännyt? kuinka usein huolto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
varasin itselleni vihdoin ajan, mut silti jännittää että miten pärjään niiden kans.. :D
oon vaan tosi laiska käyttämään ripsiväriä ja omat ripset on ihan onnettomat, aattelin että se ehkä vähän piristäis ilmettä. :)

eli kokemuksia olen vailla, olenko tekemässä virheen vaiko hyvän ratkaisun? kuinka usein käyt huollattamassa ripsiä?

Mulla on ja helpompi olis olla ilman, mutta luopuakaan en halua :D On näyttävät, mustat, pitkät ja kaarevat, en käytä meikkinä ku bb-voidetta ja pikkusen vaaleeta korostusväriä luomissa. Silmät kutiaa näiden kanssa aika helposti (esim ripsi irtoaa ja jää kiinni muihin ripsiin ja kutittaa silmää ja sit saat sorkkia ja tutkia ja pinseteillä metästää sitä irronnutta ripseä..) ja kun hieroa ei voi, vaan pitää varovasti sormenpäällä rapsutella. Suihkussa ja kastuessaan tosi inhottavan tuntoset. Ensin kesti vähän totutella ja oli aika hassun tuntoset.
Huolto mulla 3 viikon välein, mikään ei nimittäin oo niin kauheen näköstä kun huoltamattomat yksristikaks-ripsipidennykset.

kiitos marra! harjaatko ripsiäs jotenkin? ja kestääkö ne sit kuitenkin vettä jne hyvin? mä kun käyn uimassa 5x/vko..

ajattelin itelle sellasia luonnollisia pidennyksiä/tuuhennoksia.

Täältä löytyis. No plussaa on että on näyttävät ripset ja aikaa todellakin säästyy. Mutta miinuksia mm. mielestäni nukkuminen, suihkussa käynti.. Ja riippuu aikalailla millaiset omat ripset on. itselläni ne ovat suorat eteenpäin menevät, joten pidennykset lörpähtää helposti. Ja toki jos omat ripset kasvaa nopeasti niin sitä nopeammin ne lähteävät poiskin, tippuvat oman ripsen mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja täällä myös;28189874:
Täältä löytyis. No plussaa on että on näyttävät ripset ja aikaa todellakin säästyy. Mutta miinuksia mm. mielestäni nukkuminen, suihkussa käynti.. Ja riippuu aikalailla millaiset omat ripset on. itselläni ne ovat suorat eteenpäin menevät, joten pidennykset lörpähtää helposti. Ja toki jos omat ripset kasvaa nopeasti niin sitä nopeammin ne lähteävät poiskin, tippuvat oman ripsen mukana.

voi apua.. miten se vaikuttaa nukkumiseen? kyllä mua kieltämättä vieläkin epäilyttää, pitäsköhän perua koko homma..

Mun kaverilla on ollu iät ja ajat. Se tykkää, ja ei muuta vikaa kai muuta kun et se huoltokin maksaa jonninverran. Ja joskus se valitteli et joku niistä liimoista kirveli pari päivää laiton jälkeen.

On ollut enkä tykännyt. Liian usein sai huollattaa, vähän väliä ripsiä meni huonoon asentoon eli tökki silmään ja oli sitten pakko repiä väkisin irti. Pois oton jälkeen omat ripset oli tosi surkeat. Ja ne ei tosiaan ole luonnollisen näköiset (aina erotan muistakin ihmisistä jos heillä on pidennykset), monilla tulevat silmän 'päälle' ja näyttää rumalta jos on pidennykset eikä meikkiä ollenkaan.

oikeesti...? voi ei :(
haluisin pidennykset, mut ei viittis ensin maksaa maltaita laitosta ja muutaman päivän päästä poistosta. :(

lisää kokemuksia kaipaisin! tuntuuko ne tosiaan silmässä koko ajan ja pystyykö uimari hankkimaan pidennykset? :(

Mulla on ollut nyt muutaman kuukauden ja olen tykännyt. Pari päivää kesti tottua, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmaa. Välillä on ollut todella luonnolliset, välillä taas on ollut näyttävämpää, vähän sen mukaan, onko ollut millaisia menoja itsellä. Omat ripset kasvaa niin nopeasti, että huollossa olen käynyt parin viikon välein.

Nukkumiseen ei ole vaikuttanut yhtään mitenkään ja meikinpoistossa olen siirtyny öljyttömiin aineisiin. Lisäksi olen käyttänyt juuriin hoitoainetta, jonka ostin ripsiteknikolta. Harjan sain mukaan ilmaiseksi, mutta sitä käytän vain tarvittaessa.

Ja ei tunnu koko ajan silmässä. Uimisesta ei ole kokemusta.

ansarikukka, paljonko se huolto parin viikon välein maksaa? tulee varmaan aika tyyriiksi? :/ itse olin ajatellut että selviäis 4vkon huoltovälillä, mut eihän sitä tietty etukäteen voi tietää..

[QUOTE="vieras";28189985]ansarikukka, paljonko se huolto parin viikon välein maksaa? tulee varmaan aika tyyriiksi? :/ itse olin ajatellut että selviäis 4vkon huoltovälillä, mut eihän sitä tietty etukäteen voi tietää..[/QUOTE]

Mä olen ostanut sellasia "sarjalippuja" joilla huolto maksaa parikymppiä kerta. Ripset laittaneelta kuulin, että jotkut käy neljänkin viikon välein, mutta se riippuu siitäkin että millaiset ne pidennykset on. Onhan se ihan selviö, että jos yksittäiset ripset on tosi pitkiä ja paksuja, niin se näkyy selvemmin, kun niitä tippuu.

[QUOTE="vieras";28189888]voi apua.. miten se vaikuttaa nukkumiseen? kyllä mua kieltämättä vieläkin epäilyttää, pitäsköhän perua koko homma..[/QUOTE]

No jos haluat, että ripset kestää niin ei kannata nukkua naama tyynyssä.. Lisäksi kun ripset kastuu suihkussa ne minulla ainakin kirvelevät silmää, joten kasvot joudun puhdistaa pumpulilla ja suihkussa käyn niin, ettei ripset kastu...

Onhan nää toki kivat, mutta on noita haittapuoliakin..

Mä olen ostanut sellasia "sarjalippuja" joilla huolto maksaa parikymppiä kerta. Ripset laittaneelta kuulin, että jotkut käy neljänkin viikon välein, mutta se riippuu siitäkin että millaiset ne pidennykset on. Onhan se ihan selviö, että jos yksittäiset ripset on tosi pitkiä ja paksuja, niin se näkyy selvemmin, kun niitä tippuu.

niin no totta. oon kyllä aatellut näin alkuun vähän maltillisempaa lookia. :D
meillä ei vissiin ole tollasta sarjalippukäytäntöä, katsoin että kolmen viikon huolto on vajaat 40 ja neljän viikon huolto reilut 50e. missä päin tollasia sarjalippukosmetologeja on? :D

riippuu siitä millä tyylillä uin. jos uit niin että käytät naamaa vedessä tai veden alla, niin todellakin haittaa uimista. mä käyn uimassa ihan sillon tällön muksujen kanssa, mutta en esim sukella ja uin vaan silleen pää pinnalla. mä en ainakaan saa silmiä auki ilman hitonmoista kirvelyä, jos on märät ripset, ne pitää kuivata eka.

Itellä ollut jo vuosia ja sivutöikseni kotona laitan ja huollan noita muille.
Hetki menee totutellessa, mutta on ne vaan helpot ja kätevät.
Tottakai alkavat viim. parin viikon päästä jo harittaa ja roikkuakin, mutta välillä voi mennä jopa neljä viikkoa ennen kuin huollon tarve.

Käyn saunassa, uin uimahallissa, nukun naamallani jne. mitään en ole jättänyt ripsien takia tekemättä. Vähän täytyy tietenkin miettiä ettei ihan hiero silmiä kovasti jne.

Ripsiä on myös saatavilla eri pituisina, paksuisina ja eri kaarevuuksilla. Itse laitan joillekkin todella ohuita ja kevyitä ripsiä. Ne ovat lähes yhtä ohuita kuin omat ripset eli niillä haetaan vaan pituutta. Täysin luonnollisiahän ne ei tietenkään ole, mutta sehän ei ole tarkoituskaan (miksi niitä sitten laitettaisiin edes).

Kokeile, sittenhän tiedät. On olemassa myös liiman poistoaineita ja voit kysyä laittajalta poistaako ripset samaan hintaan jos et pidä niistä tai saat esim.allergisen reaktion.
Ripsiä ei kannata edes kokeilla jos on allerginen liimoille tai on todella herkkäsilmäinen.

[QUOTE="vieras";28189888]voi apua.. miten se vaikuttaa nukkumiseen? kyllä mua kieltämättä vieläkin epäilyttää, pitäsköhän perua koko homma..[/QUOTE]

no ei kyllä vaikuta nukkumiseen mitenkään,eikai kukaan nuku kokonaan naama tyynyyn päin,eihän henkeäkään niin saisi,ainahan on pää vähän sivuttain.Itse olen tykännyt paljon,eikä tunnu mielestäni miltään kastuessaankaan,nehän kuivuu hetkessä,kysehän on RIPSISTÄ!!! En harjaile ollenkaan,ei mene "takkuun"mutta 3vkoa on kyllä aika max huoltoväli ainakin mulla,pysyy hyvin jos todella yksittäin laitettu mutta monet tekijät laittaa useamman ripsen kerralla kiinni ja ne tippuu kyllä heti alkuunsa ekassa 2 pvässä.kunpa löytäisin huolellisen tekijän täältä vantaalta..tiksin beautyroomia suositeltiin mutta itse en ole oikein samaa mieltä..

Alkuperäinen kirjoittaja äide;28190120:
Itellä ollut jo vuosia ja sivutöikseni kotona laitan ja huollan noita muille.
Hetki menee totutellessa, mutta on ne vaan helpot ja kätevät.
Tottakai alkavat viim. parin viikon päästä jo harittaa ja roikkuakin, mutta välillä voi mennä jopa neljä viikkoa ennen kuin huollon tarve.

Käyn saunassa, uin uimahallissa, nukun naamallani jne. mitään en ole jättänyt ripsien takia tekemättä. Vähän täytyy tietenkin miettiä ettei ihan hiero silmiä kovasti jne.

Ripsiä on myös saatavilla eri pituisina, paksuisina ja eri kaarevuuksilla. Itse laitan joillekkin todella ohuita ja kevyitä ripsiä. Ne ovat lähes yhtä ohuita kuin omat ripset eli niillä haetaan vaan pituutta. Täysin luonnollisiahän ne ei tietenkään ole, mutta sehän ei ole tarkoituskaan (miksi niitä sitten laitettaisiin edes).

Kokeile, sittenhän tiedät. On olemassa myös liiman poistoaineita ja voit kysyä laittajalta poistaako ripset samaan hintaan jos et pidä niistä tai saat esim.allergisen reaktion.
Ripsiä ei kannata edes kokeilla jos on allerginen liimoille tai on todella herkkäsilmäinen.

kiitti äide! :)
ripsaria pystyn kyllä käyttämään, jos haluan. että sille en ole allerginen. ja hiusvärejä jne kestän. mutta siitepölyille olen allerginen, mietin että mites sit jos silmät kutiaa kauheena kevään. toisaalta, niitähän ei allergiaoireissakaan saa hieroa joten ehkä pidennykset auttaisivat tämän kiellon toteuttamista :D

ei se ehkä tosiaan auta kuin kokeilla. et sattuisi äide asumaan keski-suomessa, voisit saada asiakkaan :D

no kiva kuulla nyt näitä hyviäkin kokemuksia!! :)
en tosiaan nuku naama tyynyssä, tukehtuisin sillä taktiikalla :D
ja uidessa en upota naamaa. ehkä mä nyt sit tosiaan kokeilen :)

Mulla oli nuo laitetut ripset muutaman kuukauden ajan. Mutta ikinä en oikein oppinut puhdistamaan meikkejä niiden kanssa -jos siis laitoin lisäksi silmiin muuta meikkiä, esim. luomiväriä tai rajausta. Ei ne mun mielestä millään pumpulilla pyyhkimällä lähde kunnolla, vaan tarvitsisi kunnon vesipesun ja hankauksen.

Lisäksi en onnistunut löytämään Espoosta hyvää ja edullista ripsien laittajaa. Kokeilin useampaa vaihtoehtoa, mutta huoltoa vaativat jo parin viikon päästä. Aina olivat solmussa tai joku ripsistä roikkui tai pisti.

Kun otatin irtoripset pois, omat jäi ihan törkeän huonoon kuntoon, josta kesti pitkään toipua... :(

Eli kiva idea on ja juuri laitettuna kauniit. Mutta jotenkin tuntuu, että tekniikka ja materiaalit saisivat vielä kehittyä ja paljon!

[QUOTE="vieras";28190148]kiitti äide! :)
ripsaria pystyn kyllä käyttämään, jos haluan. että sille en ole allerginen. ja hiusvärejä jne kestän. mutta siitepölyille olen allerginen, mietin että mites sit jos silmät kutiaa kauheena kevään. toisaalta, niitähän ei allergiaoireissakaan saa hieroa joten ehkä pidennykset auttaisivat tämän kiellon toteuttamista :D

ei se ehkä tosiaan auta kuin kokeilla. et sattuisi äide asumaan keski-suomessa, voisit saada asiakkaan :D[/QUOTE]

etki menee totutellessa, ettei koske silmiin, mutta pian sen oppii. Toki jotkut herkkä silmäiset sanoo, että eivät millään oikeen totu, mutta sitä ei tiedä kuin kokeilemalla. Tosiaan niin kuin joku kirjoittikin niin laittajia on moneen junaan. Paljon on kiinni myös siitä millaista liimaa käytetään. Itse käytän todella kestävää ja nopeasti kuivuvaa liimaa. Laitan myös jokaisen ripsen yksittäin (ei tuppoja) ja olen huolellinen ettei tule montaa samaan ripseen. Jos ei ole kokenut laittaja tai on kiire saatetaan käyttää pehmeämpiä liimoja, mutta ne ei kestä hyvin ja parin päivän päästä ripset saattavat alkaa liimautua yhteen. Huollon tarve tulee silloin myös nopeammin.

Asun valitettavasti etelä-Suomessa eli turhan kaukana :)

On ollut enkä tykännyt. Liian usein sai huollattaa, vähän väliä ripsiä meni huonoon asentoon eli tökki silmään ja oli sitten pakko repiä väkisin irti. Pois oton jälkeen omat ripset oli tosi surkeat. Ja ne ei tosiaan ole luonnollisen näköiset (aina erotan muistakin ihmisistä jos heillä on pidennykset), monilla tulevat silmän 'päälle' ja näyttää rumalta jos on pidennykset eikä meikkiä ollenkaan.
Itsellä ainakin tosi ihanat juurikin iman meikkiä,outo kommentti...ja aivan varmasti menee huonoon kuntoon omat jos niitä revitään irti,-ei haloo,kyllä ne lähtee pikkuhiljaa repimättäkin,huonon asennon saa korjattua kun harjaa ripset esim vanhalla pestyllä ripsariharjalla.Kokeilkaa ihmeessä kaikki halukkaat,on mun mielestä tosi kivat ja helpot,aina näitä negatiivisia kommentteja tulee eniten oli aihe mikä tahanssa:O

[QUOTE="ninni";28190193]Mulla oli nuo laitetut ripset muutaman kuukauden ajan. Mutta ikinä en oikein oppinut puhdistamaan meikkejä niiden kanssa -jos siis laitoin lisäksi silmiin muuta meikkiä, esim. luomiväriä tai rajausta. Ei ne mun mielestä millään pumpulilla pyyhkimällä lähde kunnolla, vaan tarvitsisi kunnon vesipesun ja hankauksen.

Lisäksi en onnistunut löytämään Espoosta hyvää ja edullista ripsien laittajaa. Kokeilin useampaa vaihtoehtoa, mutta huoltoa vaativat jo parin viikon päästä. Aina olivat solmussa tai joku ripsistä roikkui tai pisti.

Kun otatin irtoripset pois, omat jäi ihan törkeän huonoon kuntoon, josta kesti pitkään toipua... :(

Eli kiva idea on ja juuri laitettuna kauniit. Mutta jotenkin tuntuu, että tekniikka ja materiaalit saisivat vielä kehittyä ja paljon![/QUOTE]

Monet ei käytä muuta silmämeikkiä ripsien kanssa ja silloin kyllä kestävät hyvänä pidempään. Itse laitan joskus luomiväriä jonka olen saanut helposti pois pumpulipuikolla.
Kylähän ne tietenkin alkaa jo parin viikon päästä vähän roikkumaan ja harittamaan. Itse nypin "harittajat" pois jos eivät enää asetu millään ja sitten huollossa laitetaan taas puuttuvat paikalleen.

Yhteistyössä