Kellä muulla ollut SAIRASTA NÄRÄSTYSTÄ loppuraskaudesta? Mikä tähän auttaa? Varsinkin kumartuessa eteenpäin...

  • Viestiketjun aloittaja autss
  • Ensimmäinen viesti
Tanja
Mulla oli aivan törkeet, en edes vettä voinut juoda ilman karmeita närästyksen polttoja. Moni yökin meni valvoessa närästystä potiessa...ennen kuin ruhdyin popsimaan Rennietä. Ja sitä meni.
 
vieras
Mulla auttoi alkuun ihan piimä. Rennie ei auttanut yhtään, nyt olen käyttänyt tuota Gavisconia. Apteekissa oli vielä yksi lääke noiden lisäksi, mitä saa raskausaikana syödä. Todella kova kipu voi ihan närästyksestä tulla. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja autss:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mulla! :wave: Mä käytin Gavisconia (kirjoitetaankohan noin) ja Rennietä. En tosin samaan aikaan.
Auttoiko?

Saako noita ihan "luvalla" syyä raskausaikana?
Mulla ei enää Rennie loppuraskaudessa tehonnu ja ruokatorvi oli ärtynyt, joten lääkäri suositteli tuota Gavisconia (nestemäistä ) ja toi paljon helpotusta oloon.

Saa syödä raskausaikana! =)
 
Suzyanne
Oli ihan karmea närästys! Sekä myös refluksi noin raskauden puolivälistä asti. Yöllä saatoin herätä 10 kertaa kamalaan närästykseen, sekä välillä siihen että tuli laattaa suuhun, ja nenään tms. Oli aika kamala herätys. :x Mutta tosiaan, synnytyksen jälkeen loppui kuin seinään.
 
Rennie on ollut jokaisessa raskaudessa ahkerassa käytössä, sekä Gaviscon.. mutta toisen ja kolmannen raskauden aikana ei niistäkään ollut loppuvaiheessa apua.
Ja oli melkein sama mitä söin, silti närästi.. ja oksentelin kun sen närästys oli niin voimakasta.
Jäätelö ja ranskanleipä olivat niitä harvoja, jotka eivät närästäneet niin hel.vetllisesti kuin kaikki muu mitä söin.
Ja kolme tyttöä sain. Vaikken uskokaan siihen, että jos närästää paljon saa vauvan, jolla on paljon tukkaa. Mutta kunnon peikkopehkot oli kyllä kaikilla.
 
Vikassa raskaudessa närästi ihan kamalasti koko loppuajan. Nyt kun muistelee,niin miten ihmeessä sitäjaksoi? Rennietä söin, ei auttanut, tosta toisesta en oo kuullutkaan.

Ihan viimesillä viikoilla en pystyny syömään juuri mitään ja oksettikin koko ajan.

Niin..ja tyttöhän sieltä tuli :heart: Hiuksia ei kyllä kauheesti ollut :D
 
vieras
kaksi peikkotyttöä olen saanut närästys-oireilla, poikia odottaessa ei ole närästänyt, ei kyllä ole tukkaakaan paljon ollut.

että mikä se närästää.. tyttö vai tukka
 

Yhteistyössä