Kellä alkoi laihdutuskuuri kun vuosi vaihtui?

?
mut hei ootko ymmärtäny väärin?ei se oo mikään kuuri vaan elämäntapamuutos,joka pitäisi kestää ikuisuuden,elämäsi loppuun saakka?ei oo mitää hyötyy kuureilla koska kuurin kun loppuu niin paino nousee takaisin.sinuna harkitsisin vielä tuota asennetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
mut hei ootko ymmärtäny väärin?ei se oo mikään kuuri vaan elämäntapamuutos,joka pitäisi kestää ikuisuuden,elämäsi loppuun saakka?ei oo mitää hyötyy kuureilla koska kuurin kun loppuu niin paino nousee takaisin.sinuna harkitsisin vielä tuota asennetta.
NÄIN ALKUUN- ALUKSIHAN SE ON LAIHDUTUSKUURI ja sitten kun olet päässyt tavoitteeseesi, niin noudatat samaa ruokavaliota päivittäin, sehän jatkuu, automaattisesti. Tuskin kukaan sen jälkeen alkaa mässäämään päivittäin, kun on laihtunut ensin.
Minulla ainakin pysyy ruokavalio samana kun olen ensin laihtunut, korkeintaan kerran viikkoon voin herkuttelupäivän suoda. =)
 
vieras mamma
Mä kans olen alkanut keventää, siis jättänyt herkut pois. Nyt on 3. päivä menossa. Käyn sauvakävelyllä n. 1h päivittäin ja sitten syön terveellisesti normaaliruokaa. Olis kiva laihtua ensin 5 kg ja sitten vielä toiset 5. Sitten en päästäis enää niitä kiloja takas!
 
Kiva kuulla! Tsemppaan teitä kaikkia samalla kun itse laihdutan! Kymppi kilo olisi mahtavaa saada pois! Sit olisin niin tyytyväinen itteeni, kehtaisin kyllä mennä uimarannalle lasten kanssa kesällä. Itse syön puuron aamulla, tai ruisleivän sekä rasvattoman jugurtin. Sit desipuoltoista lounaalla ruokaa, sit hedelmä kolmen aikaan, sit taas desipuoltoista ruokaa päivällisellä, sit iltapalaksi fitnes leseitä tai leipä + jugurtti. Teillä?? Herkut kaikki pois ja aina kun ehdin käyn sauvakäveleen tunnin. Lisäks vedän lasten liikuntaleikkikoulua 2h viikossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Kiva kuulla! Tsemppaan teitä kaikkia samalla kun itse laihdutan! Kymppi kilo olisi mahtavaa saada pois! Sit olisin niin tyytyväinen itteeni, kehtaisin kyllä mennä uimarannalle lasten kanssa kesällä. Itse syön puuron aamulla, tai ruisleivän sekä rasvattoman jugurtin. Sit desipuoltoista lounaalla ruokaa, sit hedelmä kolmen aikaan, sit taas desipuoltoista ruokaa päivällisellä, sit iltapalaksi fitnes leseitä tai leipä + jugurtti. Teillä?? Herkut kaikki pois ja aina kun ehdin käyn sauvakäveleen tunnin. Lisäks vedän lasten liikuntaleikkikoulua 2h viikossa.
Mä kuolisin jos söisin noin vähän :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Kiva kuulla! Tsemppaan teitä kaikkia samalla kun itse laihdutan! Kymppi kilo olisi mahtavaa saada pois! Sit olisin niin tyytyväinen itteeni, kehtaisin kyllä mennä uimarannalle lasten kanssa kesällä. Itse syön puuron aamulla, tai ruisleivän sekä rasvattoman jugurtin. Sit desipuoltoista lounaalla ruokaa, sit hedelmä kolmen aikaan, sit taas desipuoltoista ruokaa päivällisellä, sit iltapalaksi fitnes leseitä tai leipä + jugurtti. Teillä?? Herkut kaikki pois ja aina kun ehdin käyn sauvakäveleen tunnin. Lisäks vedän lasten liikuntaleikkikoulua 2h viikossa.
Mä kuolisin jos söisin noin vähän :ashamed:
Ei siihen kuole. Nopeaa se masu tottuu ja mahalaukku kutistuu. Usko minua ;)
Ja voihan sitä napostella hedelmiä ja vihanneksia enempi :heart:
 
jenkkakahvat
Mulla alkoi 1.1 -15-20 kg pudotus suuniteilla kesään mennessä. 2kg lähtenyt (nestettä?). Kiinostaa kans muiden ruoka valinnat.
Näillä mä oon aloitellut: kana, ananas, raejuusto,, tonnikala (vedessä) rahka hedelmät, pakastevihannekset, suolakurkku, kurkku, tomaatti, kanamuna,maito, piimä. Makean himoon kevyt jäätelö, kevyt limsa, kevyt jogurtti tai pakastetut hedelmät.
Eli hiilareita ja rasvaa yritän välttää (en kuitenkaan hedelmiä). Ja juon tietysti vettä mahd. paljon.
Hyvin näillä alkuun on päässyt. huomaan jo aineenvaihdunnan kiihtyneen, mutta pelkään ruokavalion puuduttavan, vaikka noista monenlaista saakin väsättyä. Nutrilet juttuja on varalla, mutta en ole vielä tarvinut. Lisäksi kävely väh. 1h/päivä ja jokatoinen päivä puntti treeniä1/2 h.
 

Yhteistyössä