L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:meillä on 240te uusi okt 300neliö. maalla 3000neliön tontti. talon arvo myytäessä 450t?. Ei huolestuta laina....lyhennetään noin 1000? kk
Alkuperäinen kirjoittaja Blaaah:Luulisi, että tuo on aika normaali pääkaupunkiseudulla. Ei täällä juuri taloa tuota halvemmalla saa, ellei sitten ihan röttelössä asu. Siis jos oman haluaa ostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:meillä on 240te uusi okt 300neliö. maalla 3000neliön tontti. talon arvo myytäessä 450t?. Ei huolestuta laina....lyhennetään noin 1000? kk
Talon arvo voi olla myytäessä 450t?, mutta tosissaanko ajattelet, että siitä niin paljon saisit???
Alkuperäinen kirjoittaja minä:meillä on 240te uusi okt 300neliö. maalla 3000neliön tontti. talon arvo myytäessä 450t?. Ei huolestuta laina....lyhennetään noin 1000? kk
Alkuperäinen kirjoittaja Blaaah:Luulisi, että tuo on aika normaali pääkaupunkiseudulla. Ei täällä juuri taloa tuota halvemmalla saa, ellei sitten ihan röttelössä asu. Siis jos oman haluaa ostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blaaah:Luulisi, että tuo on aika normaali pääkaupunkiseudulla. Ei täällä juuri taloa tuota halvemmalla saa, ellei sitten ihan röttelössä asu. Siis jos oman haluaa ostaa.
Joo, Helsingissä asutaan tälläkin hetkellä, ja tarkoitus olis tänne rakentaa omakotitalo, tuo lainan määrä vaan kauhistuttaa.. Nyt lainaa on 160 000e, huoneiston arvo pikkasen korkeempi, mutta silti.. Niin ja jos sen jakaa kahdelle, niin lainaa olisi 125 000 ja yksinasuva saisi tolal summalla just ja just kaksion itä-helsingistä.. =/