Kellään vinkkejä niskan nikamalukkoon? Helvettiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiskä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiskä"

Vieras
Olisko kellään mitään apukeinoja? Niskassani on yksi nikama, joka menee aina välillä lukkoon, niinkuin tälläkin hetkellä. Niska kuvattiin juuri ja lääkäri sanoi sen olevan liian suora. Ei kuulema hengenvaarallista, joten ei jatkoja asian tiimoilta. Nyt taas tuo nikama on lukossa. Nikama helvetin kipeä, kosketusarka ja olo kamala. Oksettaa ja päätä särkee... tuntuu että mikään ei auta... burana 800 otettu ja mobilattia laitettu, eilinen hieronta vain pahensi tilannetta. Tooooosiiii ärsyttävää. Olisko kellään siis jotain vinkkiä mitä vielä voisin tehdä???? Imetän joten en voi käyttää sirdaludia yms. joita lekurit vain määräisivät... poppaskonsteja siis kaipaisin.

Mulla on ihan sama homma, onneksi ei kovin usein käy nyt kun osaa varoa. Joskus auttaa, kun roikottaa päätä vaikka kontillaan sängyn reunalla, ja koittaa "riuhtaista" pään jommalle kummalle sivulle. siis ehdottomasti pelkästään päätä kääntämällä, käsiä ei saa käyttää!!

käy fysioterapeutilla joka osaa avata lukon ja neuvoo ennaltaehkäiseviä liikkeitä.Mulla oli viikko sitten rintarangassa lukko ja ai ihanuus kun tulin fyssärilta niin kipu oli tipotiessään.

itsellä sama vika, mulle fysioterapeutti sanoi että kunnon kipulääkitys ja lihaksia rentouttavaa lääkettä lisäksi, niin pitäs helpottaa parissa päivässä. eli lääkäriin niin saat oikeet lääkkeet tuohon.