Kellään tietoa Pilgrim koruista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
Mulla on yks aitona ostettu pilgrim koru, mutta mistä sen näkee onko aito vai ei?

itse asiassa mulla ei oo mitään tietoa mitä tuolla pilgrim korulla tarkoitetaan edes kun niitä näkyy olevan jos vaikka minkälaisia...

Tossa on esimerkki. Jos ei löydy niin osaa ne sanoa sen koruliikkeessäkin.

809579e3-db4d-4348-8736-b652171c5d9c_large.jpg

hitto mä löydä mitään pilgrim sanaa tuosta korusta ja sen on tuttu ostanut aitona ja maksanu maltaita siitä?

tai siis paljo aito monikerroksinen kaulakoru sydän ja helmikoristeilla vois suurinpiirtein maksaa?

Ei noi pronssiset ainakaan mistään ihan halvimmasta päästä ole. Ei niitä munkaan koruja tuolla sivulla enää ole.

http://www.pilgrim.dk/Womens/en-GB/Collections/

Tuolta sivustoilta selviää. Mallistot vaihtuu mun mielestä aika usein. Hopeasta on sitten se "ylellisempi" mallisto. Mulla aika paljon pilgrimin koruja ja laatu vaihtelee niissä aika paljon. Mun koruissa on tuo pilgrim merkki ainakin kaulakoruissa ja rannekoruissa. Korviksista en löytänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuolta sivustoilta selviää. Mallistot vaihtuu mun mielestä aika usein. Hopeasta on sitten se "ylellisempi" mallisto. Mulla aika paljon pilgrimin koruja ja laatu vaihtelee niissä aika paljon. Mun koruissa on tuo pilgrim merkki ainakin kaulakoruissa ja rannekoruissa. Korviksista en löytänyt.

no mä en sitä merkkiä tuosta löydä ja en sieltä sivuiltakaan oikeen ymmärrä mitään... laitoin sinne kyl mahtavalla enkullani kysymysen aitouden tunnistamisesta.

Onko sulla korut hopeaa vai mitä materiaalia?

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:

no mä en sitä merkkiä tuosta löydä ja en sieltä sivuiltakaan oikeen ymmärrä mitään... laitoin sinne kyl mahtavalla enkullani kysymysen aitouden tunnistamisesta.

Mulla on noita rihkamakoruja. Hopean väristä en tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:

Mulla on noita rihkamakoruja. Hopean väristä en tykkää.

osaatko sanoo paljon suurinpiirtein tollanen kaulakoru maksaa siis aitona?

Yhteistyössä