Kellään tällaista takkia? H&M BIB. Tilaus saapunut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilinäiti

Aktiivinen jäsen
28.01.2006
9 137
3
38
http://shop.hm.com/fi/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_BIB_KLA

Tuo 49,90e villakangastakki, mallilla tumman lila päällä.

Millainen on malliltaan? Kun on alaspäin kapeneva malli niin onko kauheen leveä? :D

Mulla oli viime talvena tuo takki, mutta musta. Oli lämmin! Ja vastasi kokoaan, eikä musta ollut leveä. Pidin kovasti. Ainoa miinus oli tuo kaulus, jos sen napitti ylös asti niin kutitti kovasti kaulaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Mulla oli viime talvena tuo takki, mutta musta. Oli lämmin! Ja vastasi kokoaan, eikä musta ollut leveä. Pidin kovasti. Ainoa miinus oli tuo kaulus, jos sen napitti ylös asti niin kutitti kovasti kaulaa.

Tää on vissiin syysmallistoa mut ilmeisesti kestäis talvellakin pitää?
Tekis mieli just tuo lila tilata, vähän väriä, aina mustia takkeja.

Outletis olis se vaalea trenssi, sellanen mul on mustana jo on ollu hyvä ja lämminkin. Meinasin sen vaalean tilata valmiiksi ens kevääksi :D

:D Harmi kun on tällaisille isoille vain pari mallia mistä valita :D

Tähän on ratkaisuna kaikki ihanat huivit. :heart:

Juu siis mulla oli koko talven käytössä tuo takki, eikä kertaakaan ollut kylmä! Suosittelen lämpimästi, on vielä mukavan pituinenkin takki!

Sinne meni tilaus, tilasin lilan ja mustan.
Ois kyl tosi kiva jos talvellakin pärjäis. On kyl tietty kunnon toppiskin paukkupakkasille mut noilla ehkä kehtais mennä muuallekin kuin leikkikentälle tai töihin (autolle ja takaisin :D )

Mul on just käsityönä lilan sävyinen kaulahuivi et sopivasti sit takki samaa sävyä :D

Oisko oikein rohkee ja uskaltais viel hommata sellaset tumman lilat talvikengät :D

T:Lilaan hörähtänyt :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Liikaa lilaa...osta mustat kengät mieluummin ;)

Juu, vois olla parempi pysytellä hillittynä :D
Jospa lila takki ja kaulahuivi riittää :D

Joku kyseli että onko takkeja liikkeessä. En oo vähään aikaan liikkeessä käynyt mut sillon kun kävin niin en takkeja nähnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no voi vitsi, mä tilasin just tän ja oli puolet kalliimpi... :kieh: :D

http://www.cellbes.fi/Product/?mid=1146&pid=030422

On toi kyl nätimmän mallinen :D

Mut jospa täl hennesin takilla nyt mentäis :D

tehdään vaihtis :D musta toi on paaljon kivempi :D vai ooks jo ihan kutistunu??

Juu en oo kutistunu enempää :laugh:
5kg oon saanu pidettyä pois sentään :whistle:
Mä otin suurimman koon ja siks tuo leveys mietityttää et jos on liian leveä.
Se musta trenssi on kuiteskin hyvä ja tilaa on, sillon kun lähti se 8kg niin meinas jäädä liian isoksi. Hassua miten muutama kilokin lähtee niin vaatekoko pienenee numerolla ainakin tällaisessa ruhossa :D

Dodii, tänään hain paketin.
Kaikki 3 takkia mahtuivat päälle :D
Villakangas sellaista sileää vähän liukasta, ei ihan mun makuun, mutta muuten takit ok.
Jäi vähän se lila mietityttämään että mahtaako jäädä kaappiin :D
Vaalea trenssi just nappiin, säästän kevääksi.

Tässä kun muutaman kilon saanu pois ja vyötärön seutu kavennu 10cm niin jeeee, mahtui pari talvea sitten ostetut paremmat villakangastakit päälle taas :D

Yhteistyössä