kellään ollu herpestä alapäässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerran on ollut, tai ainakin sitä epäiltiin. Oli ainakin perhanan kipeitä rakkuloita, pissallakaan ei pystynyt käymään ellei samalla suihkuttanut alapäähän haaleaa vettä.

Hoidettiin ihan Zoviraxilla ja meni ohi vajaassa viikossa (muistaakseni, siitä on jo vuosia aikaa).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerran on ollut, tai ainakin sitä epäiltiin. Oli ainakin perhanan kipeitä rakkuloita, pissallakaan ei pystynyt käymään ellei samalla suihkuttanut alapäähän haaleaa vettä.

Hoidettiin ihan Zoviraxilla ja meni ohi vajaassa viikossa (muistaakseni, siitä on jo vuosia aikaa).

Samanlaiset oireet täällä, ja mulla oli niin paha että jouduin oikein sairaalaan 3 päiväksi. Siellä laitettiin alapäähän puuduttavaa geeliä jotta pääsi pissalle. Alapää oli täynnä rakkuloita, ainoastaan ensimmäisen kerran paha, sen jälkeen jo hallittavissa, ja lääkkeillä se hoidetaan, ikinä se ei vallan elimistöstä lähde, mutta pysyttelee ns. lepotilassa. Mulla pysytellyt nyt reilut 3v

Suoraan sanoen synnyttäminen ei ole mitään tähän kipuun verrattuna!!!!

Mulla nousee pienen lämpöilyn saattelemana rakkula. On kipeä jos siihen koskee, muuten en oikeastaan edes huomaa sitä. Menee viikon aikana ohi. Mulla on noita lääkkeitäkin mutta mun mielestä ne ei juurikaan nopeuta paranemista. Todettu virusviljelyllä kakkostyypin herpes eli se sukupuoliherpes. Iskee aktiiviseksi aina jos vastustuskyky pääsee heikkenemään. Esim. stressistä.

Yhteistyössä