K
kokemuksia?
Vieras
Oi voi.. miehellä on paska työ jossa koko ajan palkka alenee ja työmäärä kasvaa ja tulevaisuus näyttää kurjalta. Nyt ois tarjolla yks miestä kiinnostava koulutus johon vois hakea (alan vaihto) mutta se tarkoittais että meidän perheen pitäis selvitä melkein vuosi ilman miehen tuloja: vain opintotuki ois mahdollista saada. Mitenhän tuo on, uskaltaiskohan miestä rohkaista tähän? Mä tiedän, että jatkaa kyllä paskaduunissa jos yhtään sanon poikkipuolista sanaa. Se opiskeluaika vaan pelottaa
Mut sen jälkeen ois paremmat tulot.
Onko kellään kokemuksia, kuinka ootte selvinnyt opiskeluajasta? Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta ja mä oon ok-palkkasessa työssä, mutta vararahat meni kahteen yllättävään remonttiin. Tietty ennen opintojen alkua vähän ehtii laittaa säästöön, mutta onko se tarpeeksi? Ja mitä jos tulee taas joku yllättävä muutaman tonnin menoerä.. sit ollaan pulassa :S Mitä mieltä, uskaltaisko riskeerata?
Onko kellään kokemuksia, kuinka ootte selvinnyt opiskeluajasta? Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta ja mä oon ok-palkkasessa työssä, mutta vararahat meni kahteen yllättävään remonttiin. Tietty ennen opintojen alkua vähän ehtii laittaa säästöön, mutta onko se tarpeeksi? Ja mitä jos tulee taas joku yllättävä muutaman tonnin menoerä.. sit ollaan pulassa :S Mitä mieltä, uskaltaisko riskeerata?