Kellään korjattu etuhampan lohkeentumista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiipii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiipii"

Vieras
Mää purasin vihaspäissäni hampaat niin kovasti yhteen, että yläetuhampaan alakulmasta lohkesi pieni palanen.. Olen jo tottunut tuohon "kauneushaittaan", mutta mutta.. Mulla oli hammastarkastus tossa taannoin, ja lekuri oli sitä mieltä, että se lohkeama korjataan, hiomalla. Mulla olisi aika tiistai-aamuksi, mutta nyt on alkanut ko.homma mietityttämään. Jos sitä hammasta aletaan hiomaan, niin hiotaanko sitten toistakin etuhammasta, vai jääkö ne eripituisiksi?Entäs jos joudutaan aina uudestaan hiomaan toista, ja "hups", taas vähän toista, niin tuleeko mulle harvinaisen lyhkäset etuhampaat?? Apuva, auttakaa! Menenkö sinne ja katson, mitä tuleman pitää vai perunko tylysti koko lekuriajan?

Mulla korjattii hiomalla. Lohkeama oli pieni mutta tuntui kielenpäähän ikävältä. Olen tyytyväinen lopputulokseen eikä tarvinnut viereistä hammasta hioa ollenkaan

Mulla lisättiin lohjenneen hampaan tilalle muovimasaa....ja hyvä tuli

Mulle nimenomaan lekuri sanoi, että hiotaan..tjaa a, mietityttää.. Ja aikasemmin on laitettu sellasta muovimassaa johonkin hampaaseen, sekään ei oikein musta kunnolla pysy tai näytä hyvältä.. Kaameeta, kuulostan varmaan joltain kassi-almalta tän perusteella, heh!

Kiitos kuiteskin vastauksistanne, ja lisääkin vertaistukea otan mieluusti vastaan!

Yhteistyössä