Kellään kokemuksia alladinshop.com:ista? Kauan kesti toimitus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Shoppailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Shoppailija"

Vieras
Ostin Citydealin kautta lahjakortin jolla tilasin ko. liikkeestä yhden tuotteen 1.11. Nettisivulla lukee "Packages are generally dispatched within 2 days after receipt of payment and are shipped via UPS with tracking and drop-off without signature." Mitään lähetystä en ole saanut vieläkään.

Mikä tuo UPS on? Kauan sen toimituksen niiden kautta pitäisi kestää? Onko kukaan muu tilannut tuolta Alladinista mitään ja kauan kesti tuotteen saapuminen?

Mä ostin myös Citydealin lahjakortin. Yritin tilata tuotetta Alladinshopista ja alennuskoodi ei toimi ollenkaa! Laitoin siitä Alladinshopiin sähköpostia ja vastausta ei ole kuulunut. Kaksi kertaa olen asiasta ollut yhteydessä Citydealiin. Tosi kiva tietää et jos joskus saan lahjakortin toimimaan niin tuotetta saa oottaa sit puol vuotta.

No ei kyllä kuulosta kovin vakuuttavalta tämä alladinshoppi sitten. Mulla onneks sentään toimi se citydealin koodi. Noh, pistin kyselyä menemään meilillä. Toivottavasti vastaisivat.

No nyt tuli meiliin vastaus: "hello i have send it to you.wait this week.if you still not get it next week you write me again.thanks joel"

Positiivista, että tuli vastaus meiliin, mutta kuinka ihmeen kauan tuo toimitus sillä UPSilla oikein kestää? Eikö tosiaan kellään täälä ole kokemuksia tästä puljusta?

Yhteistyössä