M
"melissa"
Vieras
Mulla on todella huono itsetunto. Olen hieman ylipainoinen (167/73), mutta mulla oli huono itsetunto jo silloin kun olin normaalipainoinen. Omasta mielestäni olen ruma myös kasvoista, tai tavallisen näköinen. Raskaudesta jäi hurjat arvet navasta polviin asti ja vatsanahka roikkuu. Mitä enemmän tulee kesä, sitä enemmin ahdistaa. Ajattelen itsestäni myös kaikessa muussa, etten osaa. Siis en osaa mielestäni laittaa edes ruokaa, pelkään että hoidan lasta huonosti ja että mies ei tykkää minusta sängyssä. Tämä johtaa toki myös siihen, että olen miehestäni mustasukkainen ihan syyttä. Tilanne on miehelle rankkaa, mutta tiesi mitä saa, kun meni kanssani naimisiin. Hän uskoo kuitenkin vakaasti, että tästä päästään yli, koska hän on sitä mieltä, että epävarmuus ei ole luonteenpiirre vaan siitä voi päästä eroon. Hänen mielestään olen todella kaunis ja että mulla on upee kroppa ja haluaa kyllä seksiäkin oikeastaan päivittäin, joten hän kyllä näkee minut eri tavalla. Onko vastaavanlaisia kokemuksia? Miten miehenne suhtautuvat tähän?