***keleen VISTA!!!!!

• Viestiketjun aloittaja äkkiä
  • Ensimmäinen viesti
äkkiä
tekstiä esim. sähköpostista toiseen??? Vai onko se tämän läppärin syy??
Tää hitto tekee jonkun ihme pisterunan valitun alueen ympärille ja koitta tehä jotain leikettä... Ei siis anna kopida perinteisesti tyyliin ctrl+c

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vai olisiko ***keleen käyttäjä?:
No sitten se tekee sen niin. Mitä tapahtuu kun painat ctrl-v?

Juuri sinunkaltaistesi takia en ikinä kestäisi olla atk-tuki. :D
Ei yhtään mitään. Mä saan siis valittua tietyn alueen, mutta tää ei anna käyttää just noita komentoja ctrl+c, ctrl+v jne. vaan heittää jonkun inme valikon missä on sitten vaihtoehdot; Leike, Tulosta... ja Käytä vakiovalintaa ctrl+shift+s ja valitun alueen ympärillä tosiaan on sellanen pistereuna kuten esim. jossakin kuvamuokkausohjelmassa kun tehdään joku aluevalinta...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Kopioin aina vetäisemällä tekstin siniseksi ja sitten hiiren oikean puolimmaisesta napista copy = kopioi ja sitten teksti sinne minne haluan ja hiirestä paste = siirrä/liitä
Joo mä tiedän kyllä, mutta kun ei tuo toimi niin ei toimi... Aaaarrrggghhh.... Mun menee hermo tän käyttiksen kanssa....

joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kopioin aina vetäisemällä tekstin siniseksi ja sitten hiiren oikean puolimmaisesta napista copy = kopioi ja sitten teksti sinne minne haluan ja hiirestä paste = siirrä/liitä
Joo mä tiedän kyllä, mutta kun ei tuo toimi niin ei toimi... Aaaarrrggghhh.... Mun menee hermo tän käyttiksen kanssa....
ei se käyttiksestä johdu, mullaki vista ja hyvin saa kopioitua

ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
ei se käyttiksestä johdu, mullaki vista ja hyvin saa kopioitua
Siis saan mäkin kopioitua esim. wordissa normaalisti, mutta tää nettikäyttäytyminen onkin sitten ihme juttu, että se ei toimi samalla tavalla...

vieras
Siis saan mäkin kopioitua esim. wordissa normaalisti, mutta tää nettikäyttäytyminen onkin sitten ihme juttu, että se ei toimi samalla tavalla...
Ja sekös sitten on Vistan vika...?
Mikä selain kyseessä?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sekös sitten on Vistan vika...?
Mikä selain kyseessä?
No en tiedä enää minkä vika, mutta hermo menee... Ja explorer tässä koneessa selaimena.

Yhteistyössä