Kelasta ja maksupäivästä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kh-tuki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kh-tuki

Vieras
Mä olen hakenut kh-tukea, ja päätös tuli tänään. Onglemana vaan se, että jostain kumman syystä ensimmäinen erä (jossa 3kk eli syys,loka, marras) maksetaan vasta 28.11. :o Ja kipeesti tarttisin kyllä tässäkin kuussa muuta rahaa kuin lapsilisän...

Niin eli sitä siis mietin että auttaiskohan jos sinne Kelaan soittais, voiskohan ne maksaa jo tän kuun lopussa... Onko kellään mitään tietoa?

mun mielestä se menee niin et niillä on tietty päivämäärä mihin mennes päätös pitää olla tehty et ehtii sen kuun maksuun ja sitten ei oo enää mitään tehtävis. mun mielestä ne ajaa kerralla maksuun kaikki päätökset ja jos se tulee päivänkin myöhäs niin maksetaan vasta ens kuussa. kannattaa kuitenkin kysyä niin ei jää painaan mieltä et olisko siihen voinu vaikutta itse jotenkin. tuota vaan selitettiin mulle kun esikoisen tai junnun kotihoidontuesta päätöstä tehtiin

Alkuperäinen kirjoittaja Viiden Viritys:
Soita ihmeessä,luulis ehtivän kun maksetaan yleensä 30.päivä.

No sitä mäkin ihmettelin, kun päätös oli kuitenkin tehty jo 17.10, että montako viikkoo se Kela oikeen tarvii... Mut joo, soittelen kun on rauhallinen hetki =)