F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ai..:mun papereissa lukee kyllä, että menee verokortin mukaan korotettuna 2 %-yksiköllä, mutta aina kuitenkin vähintään 20%. Ja mulla vero-% alle 20, mutta silti aina toi 20 menee...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ole toimittanut mitään verokorttia kelaan, millä prosentilla silloin menee? Tässä kuussa maksetaan ensimmäinen kotihoidontuki. Soriiii, änkesin samaan ketjuun kyselemään...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ole toimittanut mitään verokorttia kelaan, millä prosentilla silloin menee? Tässä kuussa maksetaan ensimmäinen kotihoidontuki. Soriiii, änkesin samaan ketjuun kyselemään...
Taitaa mennä se 20%
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ole toimittanut mitään verokorttia kelaan, millä prosentilla silloin menee? Tässä kuussa maksetaan ensimmäinen kotihoidontuki. Soriiii, änkesin samaan ketjuun kyselemään...
Taitaa mennä se 20%
Tuleeko sitten palutuksena takas rahaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ole toimittanut mitään verokorttia kelaan, millä prosentilla silloin menee? Tässä kuussa maksetaan ensimmäinen kotihoidontuki. Soriiii, änkesin samaan ketjuun kyselemään...
Taitaa mennä se 20%
Tuleeko sitten palutuksena takas rahaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ole toimittanut mitään verokorttia kelaan, millä prosentilla silloin menee? Tässä kuussa maksetaan ensimmäinen kotihoidontuki. Soriiii, änkesin samaan ketjuun kyselemään...
Alkuperäinen kirjoittaja ai..:mun papereissa lukee kyllä, että menee verokortin mukaan korotettuna 2 %-yksiköllä, mutta aina kuitenkin vähintään 20%. Ja mulla vero-% alle 20, mutta silti aina toi 20 menee...
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ole toimittanut mitään verokorttia kelaan, millä prosentilla silloin menee? Tässä kuussa maksetaan ensimmäinen kotihoidontuki. Soriiii, änkesin samaan ketjuun kyselemään...
No sitten menee palkkatulo % + 2%, kuitenkin vähintään 20%. Eli jos sun palkkatulon veroprossa on 16%, niin kht veroprossa on 20%. Jos taas palkkatulon prossa on 23% niin kht veroprossa on 25%.
Ja olisko muuten vielä silleen, että jos on vuositulollinen verokortti, niin menee lisäprossan mukaan ne sosiaalietuudet?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ole toimittanut mitään verokorttia kelaan, millä prosentilla silloin menee? Tässä kuussa maksetaan ensimmäinen kotihoidontuki. Soriiii, änkesin samaan ketjuun kyselemään...
No sitten menee palkkatulo % + 2%, kuitenkin vähintään 20%. Eli jos sun palkkatulon veroprossa on 16%, niin kht veroprossa on 20%. Jos taas palkkatulon prossa on 23% niin kht veroprossa on 25%.
Ja olisko muuten vielä silleen, että jos on vuositulollinen verokortti, niin menee lisäprossan mukaan ne sosiaalietuudet?
En tiä mut mulla on kai töissä 7% kortti ja sama kelalla... mitää korotuksia ei mene.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo siis tilasin verohallinnon verkkosivuilta uuden verokortin kun jäin nyt työttömäksi,ja kelalle tilasin etuutta varten myös erikseen sen kortin ja siinä oli et kelalle toimitettavassa verokortissa on 0%.Mut kaveri sanoi et se oli ihan turhaa kun ne ottaa sen 20 % kuitenkin niistä veroa,eli saman mikä on otettu töissä ollessakin...
Alkuperäinen kirjoittaja dg:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ole toimittanut mitään verokorttia kelaan, millä prosentilla silloin menee? Tässä kuussa maksetaan ensimmäinen kotihoidontuki. Soriiii, änkesin samaan ketjuun kyselemään...
Multa vietiin 60% ku oli porrasverokortti :<