V
"vieras"
Vieras
minulla loppui työvoimakoulutus 25.10 ja kävin sen jälkeen näyttämässä todistuksen työkkärissä ja uusimassa työnhaun, tuli päätös ei estettä maksamiselle, työvoimapoliittinen koulutus päättynyt ja todistus esitetty. tänään kirjauduin uudestaan kelan sivuille ja siellä luki 4.11. kielteinen lausunto ja sivulla lukee vain työvoimapoliittinen koulutus päättynyt 25.10. mutta ei lue että minulle ei olisi oikeutta työmarkkinatukeen.
en nyt tajua koko lausuntoa.
sitten siellä oli koodi 0E8 josta sanotaan joillain sivuilla näin :
Työttömyysetuutta saaneen henkilön työvoimakoulutuksen päätyttyä ennalta ilmoitetusta poiketen etuuden maksajalle annetaan lausunto 0E8. Mikäli hän palaa koulutukseen oltuaan sieltä pois keskeyttämispäätöksen jälkeen, mahdollisesti jo annettu lausunto 0E8 on korvattava lausunnolla 0E1, johon merkitään koulutuksen alkuperäiset aloittamis- ja päättymispäivät, ellei niihin myöhemmin ole tullut muusta kuin koulutuksen keskeyttämisestä johtuvia muutoksia. Lausunnon perusteluissa on kerrottava, miksi asiassa annetaan uusi lausunto.
enhän minä keskeyttänyt koulutusta. en tajua taas. kellään kokemusta asiasta?
en nyt tajua koko lausuntoa.
sitten siellä oli koodi 0E8 josta sanotaan joillain sivuilla näin :
Työttömyysetuutta saaneen henkilön työvoimakoulutuksen päätyttyä ennalta ilmoitetusta poiketen etuuden maksajalle annetaan lausunto 0E8. Mikäli hän palaa koulutukseen oltuaan sieltä pois keskeyttämispäätöksen jälkeen, mahdollisesti jo annettu lausunto 0E8 on korvattava lausunnolla 0E1, johon merkitään koulutuksen alkuperäiset aloittamis- ja päättymispäivät, ellei niihin myöhemmin ole tullut muusta kuin koulutuksen keskeyttämisestä johtuvia muutoksia. Lausunnon perusteluissa on kerrottava, miksi asiassa annetaan uusi lausunto.
enhän minä keskeyttänyt koulutusta. en tajua taas. kellään kokemusta asiasta?