tähän.Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:onhan se äärettömän mielenkiintoista, eläminen tässä maailmassa.
katsoa kuinka hulluksi meno vielä menee, ihmetellä ja kummastella.
yrittää tehdä pieniä muutoksia.
Näinhän se on.Alkuperäinen kirjoittaja Mietteitä:Elämä itsessään on jo syy elää. Valittuja ollaan ketkä ollaan päästy tänne pallolle tallaamaan hetken ajaksi. Nopeasti menee elo ja siksipä kandee nauttia pienistä asioista.
siihen on vielä aikaa ja aatoksesi voivat jo aivan eri jopa vuoden päästä. tsemppiä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lapset, en muuta keksi ja tässä jokunen päivä sitten tein päätökse, että kun mun nuorimmainen täyttää 22v, sen jälkeen riistän hengen itseltäni , valitettavasti siihen on vielä aikaa, kauan, kauan...
Lapsenlapset on sitten vielä tosi pieniä..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lapset, en muuta keksi ja tässä jokunen päivä sitten tein päätökse, että kun mun nuorimmainen täyttää 22v, sen jälkeen riistän hengen itseltäni , valitettavasti siihen on vielä aikaa, kauan, kauan...
Ja sitä paitsi äitiä tarvii vielä aikuisenakin. Olen 36-v. ja tarvin vielä äitiä. Alle kolmikymppisenä ihminen on vielä ihan lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapsenlapset on sitten vielä tosi pieniä..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lapset, en muuta keksi ja tässä jokunen päivä sitten tein päätökse, että kun mun nuorimmainen täyttää 22v, sen jälkeen riistän hengen itseltäni , valitettavasti siihen on vielä aikaa, kauan, kauan...
Mulla tää menee ihan päinvastaisiin syihin.Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Jalkapallon MM-kisat