Keksitään meidän koiralle nimi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koiruusmamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koiruusmamma

Vieras
Ehdotuksia voisi laittaa poikakoiran nimeksi. Haluaisin kaksitavuisen mukavan ja ytimekkään nimen, vähän niinkuin Sisu, mutta Sisu nimi ei valitettavasti käy... :)

Mä olen kohta jo niin toivoton että joudun varmaan antamaan koiralle nimen Koira tai Poika tai Ukko :D Okei, toi Haloo vois olla myös sit niitä jos-ei-muuta-keksi :D

"Koira" on minun suosikkini... en saanut opettaa Fifiä tottelemaan sitä nimeä, lapset vastustivat. Uuno-Ilmari oli toinen ehdotukseni. Mutta Fifi jäi sen nimiseksi, kuin ensimmäinen omistaja sen oli nimennytkin, eli ei siis Fifiksi.

Onhan tuokin Fifi entinen poika, nykyinen konsultti. Ja kaverin valkoinen kissa oli Musti...

Juu kyl mäkin kissan voisin ristiä vaikka Piskiks, mutta koiralle en :D Mä oon nyt joitai nimiä selannu, ja mikää ei siltikään tunnu olevan hyvä tai mies ei kelpuuta.. Elvis on kuulemma huono nimi, se ois taas minust ollu niin hyvä :) :D Meillä on kohta koira nimeltä Koira tai Ukko :D

Entäpä pelkkä Vaari?:laugh:

Vaari tai Pappa pienelle pihakoiralle... Pistetääs korvan taakse :D Ukko kyl rupee tuntumaan hitsin hauskalle nimelle, jostain tupsahti myös Otto, Väinö ois myös ihanan mahtava, samoin Rocky, eli siis Roki suomalaisittain... Kait se koira nimen saa ettei tarvii olla nimetön... Hei, Nimetön... :D Kylhän näit tulee... Jos ei muuta keksi niin koira on sit Nimetön-Koira :D

Yhteistyössä