Keksikääs vielä tekemistä näihin raskauden viimeisiin viikkoihin, mitä voisi vielä tehdä että saa ajan kulumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsis

Vieras
Nelisen viikkoa olisi vielä laskettuun aikaan ja olisi kiva kun olisi jotain pikku "projekteja" ettei odotus veny äärettömän pitkän tuntuiseksi, olen kuitenkin jo usean viikon sairaslomalla ollut. Ja sellaista mikä onnistuu myös vaikka on lapsia jo ennestään.
Saisi olla jotain kotona touhuttavaa (siivous, käsityöt tms), tai sitten jotain muuta menoa?
(ikkunat on pesty ja lattiat vahattu, vauvalle hankittu jo kaikki tarpeellinen ja ensi talvea varten parit villasukat ja tumputkin kaikille lapsille neulottu)

mitäs jos keskittyisit vähän enemmän itsees nää vikat viikot,hemmottelet itseäs? tee sellaista mitä et pienen vauvan kanssa kerkea tai voi tehdä.. sulla ilmeisesti on isompia lapsia ennestään?

Minä
- menisin ihan yksinäni kasvohoitoon, kampaajalle ja kahville. Kohta ei enää ehdi.
- neuloisin vähän lisää, esim. talveksi vaunun suulle huovutettavan "läpän" sen iänikuisen harson tilalle, olisi nätti ja lämmittäisi hengitysilmaa
- hemmottelisin isompia lapsia oikein olan takaa, käytäis mahdollisuuksien mukaan vaikka elokuvissa, Hoplopissa, kylpylässä tmv, mikä nyt kellekin sopii
- katsoisin miehen kanssa rauhassa leffoja iltaisin, nautiskelisin tästä ajasta kun on vielä rauhallinen ja odottava tunnelma.

Tässä näitä... :)

mitäs jos keskittyisit vähän enemmän itsees nää vikat viikot,hemmottelet itseäs? tee sellaista mitä et pienen vauvan kanssa kerkea tai voi tehdä.. sulla ilmeisesti on isompia lapsia ennestään?

joo ennestään on 5v ja 6.5v lapset. Että nekin on pääosin kotona tässä, "omaa aikaa" mulla on oikeastaan vain kerran viikossa muutama tunti kun sattuvat olemaan yhtäaikaa eskarissa ja kerhossa.

Minä siivosi koko kämpän, kaikki kaapit kävin läpi (tyyliin yksi kaappi päivässä, enempää ei pystynyt selän takia) ja ikinä ei ole ollut asunto niin siistissä kunnossa kuin ennen vauvan syntymää ;) Ja ihan hyvä että tein sen, nyt ei kaappeja olekaan siivottu vuoteen.. Mutta nyt olisi varmasti hyvä hetki käydä läpi kaikki tavara silläkin silmällä, että mitä voisi laittaa kierrätykseen/kirppiksellä ja hoitaa ne alta pois ennen vauvan tuloa.

Ja hemmotteluja minäkin suosittelen, käy vaikka kampaajalla =)

Yhteistyössä