Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Taasko sinä olet täällä riittaa haastamassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Taasko sinä olet täällä riittaa haastamassa?
TAAS :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Taasko sinä olet täällä riittaa haastamassa?
Joo, onhan se vähän kumma, että aikuisen naisen tarttee täällä olla KOKO ajan haastamassa riitaa. Eikö miehesi suostu kotona riitelee? Taidat pitää tossun alla, vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Taasko sinä olet täällä riittaa haastamassa?
Joo, onhan se vähän kumma, että aikuisen naisen tarttee täällä olla KOKO ajan haastamassa riitaa. Eikö miehesi suostu kotona riitelee? Taidat pitää tossun alla, vai?
Kukaan ei suostu kotona riitelemään mun kanssa :kieh: Ei ne jaksa enään :kieh:
kaikki on tossun alla,mä olen pomo meidän perheessä,toisin taitaa olla teillä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Taasko sinä olet täällä riittaa haastamassa?
Kukaan ei suostu kotona riitelemään mun kanssa :kieh: Ei ne jaksa enään :kieh:
kaikki on tossun alla,mä olen pomo meidän perheessä,toisin taitaa olla teillä![]()
![]()
Minä piipitän vaan harmaan nurkassa...
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Mä en kans jaksa tapella, mut toi 3-vuotias haastaa tahallaan :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Mä en kans jaksa tapella, mut toi 3-vuotias haastaa tahallaan :headwall:
Hmmm...mä en olekkaan tapellut 3 vuotiaan kanssa vuosiin B)
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Mä en kans jaksa tapella, mut toi 3-vuotias haastaa tahallaan :headwall:
Hmmm...mä en olekkaan tapellut 3 vuotiaan kanssa vuosiin B)
Voisin käskee sen tähän koneelle tappeleen sun kanssa, mut sitten varmaan tämäkin ois paskana, niinkun kaikki muukin tässä asunnossa!!
Nyt mökötetään eri huoneissa![]()
Onhan se nyt lapsen rääkkäystä, kun en anna työpuhelinta hänen leikkeihinsä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamut Aina Vaikeita:Mites on Henrietta, nouseeko FOKOPO Korisliigaan??
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Jaa siksikö olet ihan omassa liikkeessä töissä että saat ihan rauhassa palstailla sielä vai?? :kieh: