Keksikääs illaksi jotain hyvää ruokaa mitä tekisin?

Meillä myös herkutteluilta, päivälliseksi:

- lehtipihviä
- itse tehtyjä lohkoperunoita
- valkosipuli-yrtti-ranskankermasoosi
- salaatti

Telkkarin ääressä sitten

- voileipäkeksejä
- sinihomejuustoa
- maalaisbrietä
- viinirypäleitä
- sipsejä + dippiä

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Meidän herkkuruoka on mureke, pottumuusi, porkkana- ja lanttulaatikkoa. Illalla pipareita, glögiä ja limsaa.

Meillä just mureketta ja muussia ollut, itse en taas noista laatikoista niin tykkää, pipareita ja glögiä kanssa vähän joka ilta syöpötelty. :D

Mutta haussa nyt siis tosiaan tollainen nopeahko ja helppo ruoka, vähän tortillojen tyyliin, toinen vaihtoehto tietty olis itse väsätä pizzaa.. hmm.. Kun kerranki jos olis ilta kun sais vaan olla niin ei tee kyllä mieli keittiössä koko iltaa viettää..

Me syödään kaupan maksalaatikkoa (rusinaton, lämpimän rusinan haju on inhottava), lapset on jo monta päivää sitä pyytäneet, joten ostin tänään sit herkku-illalliseksi :D

Nachopaistosta

Nachoja vuokaan reilu kerros.
Jauhelihaa paistetaan ja maustetaan millä haluaa ja kaadetan nachojen päälle.
Punasilpulia silputtuna jauhelihan päälle.
Salsaa, itse tykkään eniten Lidlin "Kania" salsasta, sopivan makeaa ja tulista.
Päälle cheddarjuustoviipaleita (niitä yksittäispakattuja). Jos haluaa, niin vaikka cheddarkastikettakin.
Ja uuniin hetkeksi, että saa väriä, n. 15min.
Syödään sormin :P

Tein just lohi-aurajuusto-paprika-parsa-sipuli-juustoraaste-piirakkaa ja oli tosi makosaa, onneksi jäi vielä illan herkutteluunkin sitä :) Niin joo, laitoinhan siihen vielä munan+kermaviilipurkin tiivisteeksi. Valmis pohja sunnuntailta niin ei mee liian vaikiaksi ;)

Yhteistyössä