Keksikää mulle tekemistä/mielenkiintoa elämään!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lipst
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lipst

Vieras
Meillä reipas vuoden ikäinen lapsi jonka kanssa olen kotona. Tuntuu ettei oo mitään mielekästä tekemistä. Odotan iltapäivää jotta mies tulee töistä ja sama meno jatkuu illanki. Olla öllöttelen ja jos jotain yritän tehdä ni lapsi säheltämäsää ympärillä eikä mitään voi tehä. Aika käy pitkäksi ja alkaa masentaa.
Miten te muut kotiäidit saatte ajan kulumaan????
Teen aamusta pari tuntia kotitöitä ja loppu päivän ihmettelen ja mietin et mitä tekis. Kyläpaikkoja ei oo ovin montaa ja kerta päivässä riittää lapsen ulkoiluun/puistoiluun, eikä tuon ikäisen lapsen kanssa vielä voi kauheasti leikkiä enkä kyl jaksaiskaan sitä kovin montaa tuntia päivässä. Toki sylittelen, leikin ja luen lapselle kirjoja mut aikaa tuntuu silti vuorokaudessa olevan enemmän ku tarpeeksi. Pakastinkin on täynnä leivonnaisia eikä leivottavaa ja siivottavaakaan riitä....
Harrastaa en iltaisin juurikaan voi kun miehellä riittää iltaisinkin töitä...
Tylsää on!!!!

Voisitko yrittää aktiivisesti löytää itsellesi ystävän, jota tavata päivällä? Esim. täältä netistä se voisi onnistua. Jos viihdyt vanhuksien parissa, niin vanhainkodeissa voisivat olla todella mielissään nuorista vieraista. Siis jos tykkäät jutella vanhojen ihmisten kanssa. Onko paikkakunnallasi perhekerhoa?

On mulla ystäviä mut he asuvat kauempana tai ovat päivät töissä tai heillä on useampi lapsi ja liikkuminen vaikeaa. ainaki kerran tai kahesti tapaan ystäviä vkossa mut se ei riitä minulla. Pitkästyn helposti. Perhekerho alkaa ja se on kerran vkossa kaks tuntia joten silti jää aikaa vaikka kuinka paljon muuhunki. En osaa mennä vanhuksia tapaamaan. se vois olla mielenkiintoista mut minulle hankalaa.

Hae lapsellesi hoitopaikka, joka pitäisi saada, vaikket olekaan töissä. Kun lapsi on hoidossa, voit kehittää itseäsi ja ammattitaitoasi. Ilmoittaudu esim. avoimen yliopiston tai amk:n kursseille, itseopiskele tms. Hoitopaikan löytymiseen voi mennä vähän aikaa, mutta sinä aikana voit suunnitella tulevaa opiskeluasi. :)

Yhteistyössä