keksikää mulle jotain millä täyttää tää elämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ähöh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ähöh

Vieras
Mulla ei oo mitään millä täyttäisin sen ainakaan sellaista mielekästä.
Oon työtön, ei nyt tällä hetkellä oikein oma ala työllistä. Eikä ole näkynyt sellaista työtä mihin ei koulutusta tarttis. Mulla on kaksi lasta ovat 8v ja 4v. Tavallaan ne on isoja eikä tartte mua 24/7, mutta silti ne on vielä jossain määrin pieniä, enkä vois kuvitella jättäväni ne jonnekin hoitoon ja lähteäväni jonnekin reissun tms. Ei sillä ei mulla ole täällä ketään joka vois hoitaa niitä, koko mun oma tukiverkosto asuu 200km päässä. Mies on vuorotöissä ja sillä on omat jutut ja menonsa aina ykkösprioriteettinä. Eli parisuhde on aika kökössä kunnossa(en tiedä jaksanko/haluanko enää edes siihen panostaa, jos niin aloitteen pitää tulla miehen puolelta). Opiskelen sivutoimisesti, opinnot suoritan suurimmaksi osaksi etänä koska on niin vaikeaa saada lapsille joku hoitaja. Etenkin kun lähiopetusta on iltaisin ja miehellä se vuorotyö ilta ja yövuoroineen. En tiedä jatkanko opiskelua minusta tuntuu ettei se koulutus ollutkaan oikein mua varten tms. No ainakin tämän vuoden loppuun vielä katson miten menee...
En sit mitään elukoita halua oon allerginen :D

Vähän on samanlainen tunne, koko kesän hoidin kasvimaata ja nyt kun sato alkaa olla korjattu tuli tyhjä tunne. Aloin neuloa lapasia ja pipoja koko perheelle, sitten on suunnitelmissa lukea kiinnostava kirjasarja. Omaa kuntoa on tarkoitus hoitaa eli lenkkeilyä 3-4 kertaa viikossa. Metsäretkelle lasten kanssa!

Yhteistyössä