Keksikää mulle elämän tavoite!!! ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alan vaihtaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alan vaihtaja

Vieras
Apuva! Mä en tiedä mitä alkaisin tekemään... :(

Olen ollut lasten kanssa kotona kolme vuotta ja vielä ensi syksyyn olisi tarkoitus olla. Työpaikka olisi odottamassa. Toimistotöitä... :/ Ei nappaa, ei... Tiedän että on voitto, että ylipäätensä on töitä, mutta lasten saannin jälkeen on tuntunut että haluaisin tehdä jotain muuta. Muuta koulutusta mulla ei ole kuin ylioppilastutkinto.

Olen miettinyt että hakisin yliopistoon opiskelemaan englantia! Mutta kuuden vuoden opiskelu tuntuu kauhean pitkältä... Lisäksi työllistyminen on kuulemani mukaan vähän niin ja näin... Sitten mietin, että opiskelisin amk:ssa terveydenhoitajaksi! Mutta mutta... Taitaa palkka olla aika huono, eikä voi tietää pääseekö päivätyöhön...

Eipä sitä kukaan voi mun puolesta päättää tietenkään... Kiitos nyt kuitenkin kun sain vähän avautua tänne! Ehkä se helpottaa pähkäilyä... :)

AP on hyvä esimerkki siitä, että liiallinen kotona makoilu syrjäyttää työelämästä. Häntä ei kiinnosta enää palata töihin, koska odottamassa oleva työ ei kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
AP on hyvä esimerkki siitä, että liiallinen kotona makoilu syrjäyttää työelämästä. Häntä ei kiinnosta enää palata töihin, koska odottamassa oleva työ ei kiinnosta.

No ei se kyllä kiinnostanut aikaisemminkaan! Ihan kiva duuni tehdä jonkun aikaa (ja sain luettua itseni ylioppilaaksi työn ohessa) mutta ei mun ole ollut missään vaiheessa tarkoituskaan jäädä sinne loppuiäkseni!

joo... "makoilu" on hyvä sana käyttää äidistä joka on kotona pienten lasten kanssa.....

Alkuperäinen kirjoittaja hahhahha:
No jopas, ap pyytää palstamammoja keksimään hänelle elämän tavoitteet.

Taitaa olla jonkinlainen enkka taas näissä "kysy asiantuntijalta"-kyssäreissä.

No ei kyllä löydy huumorintajua... Kunhan kyselen! Ei se nyt sitä tarkoita että saman tien teen kuten "palstamammat" ehdottaa! Metsästelen tässä vaan ideoita. Sori vaan jos se sua häiritsee...

ja sä olet hyvä esimerkki ihmisestä jolla ei oo koskaan mitään hyvää sanottavaa.

Uusimmat

Yhteistyössä