Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
VastasinAlkuperäinen kirjoittaja tilda:Mäkin just sen vuoksi haluaisin sinne liittyä ku olis vähän ainakin pientä vaatetta jota voisin antaa eteenpäin..
HYVÄ SYDÄN -kerho =) Eli kerho, jossa lahjoittajat ja tarvitsijat kohtaavat.Alkuperäinen kirjoittaja Laarum:*utelias* mikä kerho? =)
Mä teen siitä lähiaikoina oman avauksen.Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Keittis, mainostaisitko nyt muutenkin kerhoa kun ollaan jo lähellä joulua. :xmas:
Pukkaan sulle linkin vaikka yynä, jos et ole maisemissa silloinAlkuperäinen kirjoittaja Laarum:Hyvä juttu. Toivottavsti olen silloin linjoilla. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Pukkaan sulle linkin vaikka yynä, jos et ole maisemissa silloinAlkuperäinen kirjoittaja Laarum:Hyvä juttu. Toivottavsti olen silloin linjoilla. =)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Pukkaan sulle linkin vaikka yynä, jos et ole maisemissa silloinAlkuperäinen kirjoittaja Laarum:Hyvä juttu. Toivottavsti olen silloin linjoilla. =)![]()