Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Välillä piipahtelen....seiniä maalaan![]()
Jeps, pari vuotta nyt harrastanut.Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Harrastiko sun poika airsoftista? Jostain jäänyt ainakin sellainen mielikuva =)
Voi piipahtaa. Läppäri on tässä samassa huoneessa mitä maalaan ja kun laskeudun katon rajasta, kurkkaan palstalleAlkuperäinen kirjoittaja teletappi:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Välillä piipahtelen....seiniä maalaan![]()
Ai, voiks siinäkin piipahtaa? Saat ainakin värikkään tietokoneen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Jeps, pari vuotta nyt harrastanut.Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Harrastiko sun poika airsoftista? Jostain jäänyt ainakin sellainen mielikuva =)
Tiimejä on joka lähtöön ja sun miehen kannattaa valita sellainen tiimi, jossa on varttuneempaa väkeä. Moniin suurempiin sessioihin alaikärajakin on 16 v (ja sekös junnua harmittaaAlkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Mun mies on nyt jostain keksinyt moisen ja haluaisi aloittaa harrastaa. Jollain foorumilla oli käynyt tutkimassa aihetta ja huomasi että tosi monet on ihan lapsia vielä. Nyt se rupes sitten miettii, että minkä ikästä porukkaa nää harrastajat yleensä on. Että katotaanko pitkään tommosta 30v. aloittelijaa![]()
Jostain mulle tuli sitten mieleen sun poika ja lupasin kysellä, jos vaikka osaisit vastata =)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tiimejä on joka lähtöön ja sun miehen kannattaa valita sellainen tiimi, jossa on varttuneempaa väkeä. Moniin suurempiin sessioihin alaikärajakin on 16 v (ja sekös junnua harmittaaAlkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Mun mies on nyt jostain keksinyt moisen ja haluaisi aloittaa harrastaa. Jollain foorumilla oli käynyt tutkimassa aihetta ja huomasi että tosi monet on ihan lapsia vielä. Nyt se rupes sitten miettii, että minkä ikästä porukkaa nää harrastajat yleensä on. Että katotaanko pitkään tommosta 30v. aloittelijaa![]()
Jostain mulle tuli sitten mieleen sun poika ja lupasin kysellä, jos vaikka osaisit vastata =)) Mutta viimeksi junnu oli Korpilammen lähistöllä softaamassa ja siellä tapahtumassa ikähaitari oli junnun arvion mukaan 14-30 v. Ja paikalla kuulemma enemmän aikuisia miehiä kuin näitä kolleja. Harrastajien ikä lienee tavallisimmin siinä 13-25, sen vanhemmilla yleensä on jo muuta tekemistä elämässä kuin hurahtaa johonkin harrastukseen.
Ollos hyvä vaan =) 7 v on kyllä turhan pieni vielä tuohon harrastukseen, paitsi jos aloittelee isän kanssa kahdestaan. Kaikki tiimit kuitenkin edellyttävät varsin monipuolista tilannetajua sekä softauksen sääntöjen hallintaa. Joidenkin sessioiden sivuilla on ollut etukäteen tiedote, että "tyhmien kysymysten esittäminen on kiellettyä". Tarkoittaa siis sitä, että ennenkuin näihin isompiin sessioihin osallistuu, säännöt pitää osata ja sellaisia kysymyksiä kuin "mitä nyt pitää tehdä?" ei saa esittää. Kyse on roolipelistä ja parhaiten siihen pääsee sisään liittymällä johonkin alueella olevaan tiimiin. Sun mies voisi varsin hyvin liittyä ja kunhan poikanne tulee sopivaan ikään (10+), niin sitten hänkin voisi aloittaa harrastuksen.,Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Ok, kiitti :flower:
Miehellä taitaa taka-ajatuksena olla jokin yhteinen harrastus pojan kanssa. Poika kuitenkin taitaa olla vielä liian nuori noihin sotaleikkeihin. Mutta ehkä sitten jossain vaiheessa.
Saa nyt nähdä meneekö kiinnostus ohi vai onko toi ihan tosissaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ollos hyvä vaan =) 7 v on kyllä turhan pieni vielä tuohon harrastukseen, paitsi jos aloittelee isän kanssa kahdestaan. Kaikki tiimit kuitenkin edellyttävät varsin monipuolista tilannetajua sekä softauksen sääntöjen hallintaa. Joidenkin sessioiden sivuilla on ollut etukäteen tiedote, että "tyhmien kysymysten esittäminen on kiellettyä". Tarkoittaa siis sitä, että ennenkuin näihin isompiin sessioihin osallistuu, säännöt pitää osata ja sellaisia kysymyksiä kuin "mitä nyt pitää tehdä?" ei saa esittää. Kyse on roolipelistä ja parhaiten siihen pääsee sisään liittymällä johonkin alueella olevaan tiimiin. Sun mies voisi varsin hyvin liittyä ja kunhan poikanne tulee sopivaan ikään (10+), niin sitten hänkin voisi aloittaa harrastuksen.,Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Ok, kiitti :flower:
Miehellä taitaa taka-ajatuksena olla jokin yhteinen harrastus pojan kanssa. Poika kuitenkin taitaa olla vielä liian nuori noihin sotaleikkeihin. Mutta ehkä sitten jossain vaiheessa.
Saa nyt nähdä meneekö kiinnostus ohi vai onko toi ihan tosissaan![]()
Valkoista. Tää mun työhuoneeni on kovin pikkuinen ja tänne ei pahemmin värillisiä seiniä voi laittaa tai muuten rupeaa ahdistamaan. Seuraavaksi on sitten vuorossa mun makkari ja siellä taas ei valkoista pintaa tule olemaan lainkaan...goottihenkisen huoneen siitä teenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkäs väristä seinää olet siellä maalailemassa uteliaana kyselenJoskus tuli vain mieleen sun suunnitelmia kuunnellessa ihan arabian yöt B)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Valkoista. Tää mun työhuoneeni on kovin pikkuinen ja tänne ei pahemmin värillisiä seiniä voi laittaa tai muuten rupeaa ahdistamaan. Seuraavaksi on sitten vuorossa mun makkari ja siellä taas ei valkoista pintaa tule olemaan lainkaan...goottihenkisen huoneen siitä teenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkäs väristä seinää olet siellä maalailemassa uteliaana kyselenJoskus tuli vain mieleen sun suunnitelmia kuunnellessa ihan arabian yöt B)
B)
En vielä. Mutta melko varmasti haluan niihin suden kuvan.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Joko olet löytänyt kuvan niihin kehyksiin? Ei taida tulla sitä Justiinan kuvaa mitä mä ehdotin....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En vielä. Mutta melko varmasti haluan niihin suden kuvan.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Joko olet löytänyt kuvan niihin kehyksiin? Ei taida tulla sitä Justiinan kuvaa mitä mä ehdotin....![]()
Jeps, likkaa pyydän sen maalaamaan tai piirtämään.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Eikös ollut vähän tarkoitus, että tyttös maalaa jonkun kuvan? Vai muistanko aivan väärin?
Mun kaveri on aivan loistava piirtämään ja maalaamaan, hän saisi varmaan mahtavan kuvan aikaan. Mulla on sääressä hänen suunnittelma ruusu tatuointia. Sen lisäksi kaveri on tehnyt mulle koristeellisia S-kirjaimia joista saan valita mieluisen tatskaksi, siihen alapuolelle vielä tytön syntymäaika