Keittiön kevät =) *kuvia*

SininenSatutar

Aktiivinen jäsen
16.04.2010
6 002
0
36
Tähän keskusteluun viitaten:
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...konstilla-piristaisin-meidan-keittiota-kuvia/

Verholauta on maalattu valkoiseksi, en ottanut sitä pois koska joku fiksu on maalannut seinän siten että on samalla maallannut nuo verholaudan kaikki pidikeruuvit -> olis pitänyt alkaa maalaamaan koko seinä ja siihen ei nyt ollut aikaa eikä oikeestaan mielenkiintoakaan.

Jakkaroiden istuin osat maalasin valkoiseksi myös - lime maalin loppu oli kuivunut

Ikkunassa on lime verhokappa, tabletteja en löytänyt nyt (kyllä mulla muistaakseni on myös limen värisiä tabletteja), matto on väliaikaisesti tuosta meidän pukeutumishuoneesta, täältä maalta kun en tähän hätään päässyt matto ostoksillekaan....

Mitäs vielä, ai niin lamppu on niin ihmeellisesti kytketty että siihen ei mun sähkömies taidot riitä. Täytyy kysyä joku kerta tuolta isännältä et josko vaihtais lampu, ei sillä ei mulla oo vielä uutta lamppuakaan.

Niin ja olen tässä neulonut uusia patalappuja, väri tuskin tarvitsee kertoa

ennen

jälkeen

ennen

jälkeen

Viimeksi muokattu:
Juu aikaisemmat kuvat on otettu joskus talvella, illalla tuon onnettoman lampun valossa, nyt tänä aamuna aurinko paistaa keittiöön varmaan sillakin valoisamman oloinen.
Niin ja pesin keskiviikkona koko keittiön....

[QUOTE="vieras";23284469]Raikastuipa kivasti![/QUOTE]

Ite olin eilen aamuna ihan ihmeissäni et mites keittiö on niin oudon näköinen....Syykin selvis kun menin keittiöön, uudet verhot ja pientä maalausta :laugh:

[QUOTE="Majuri";23284561]Olisit samalla pessyt sen keittiön ikkunan[/QUOTE]

Olisinkin pessyt, mutta kun joku on maalannut nuo ikkunanpuitteet niin en saa auki ikkunoita, enkä ulkopuolelta vielä viitsinyt pestä...

[QUOTE="vieras";23284864]Minä ehdotan sinulle, että säästät tuon lampun. On itseasiassa ihan modernin näköinen (Le Klint tyylinen).[/QUOTE]

Säästän toki, mutta ehkä haluan tuohon jonkun toisen lampun, en tiedä. JOnkun joka valaisee paremmin kuin tuo.

Yhteistyössä