keittiön kaappien siivous

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tee hetki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tee hetki

Vieras
heippa
tulipa mieleen kun siivoilen keittiön kaappeja. kun ostatte flooraa tai jotain levitettä tai vaikka salaatteja tai mitä vaan mistä jää ne rasiat säilytättekö vai heitättekö suoraan roskiin? meillä kaapit pursuu niitä ja nyt mietin mitä tehdä niillä??? oisko ideoita? pakastukseen oon joskus käyttänyt mut nyt ei oo tarvis sellaseen.

Mä säästän aina ennen marjakauden alkua pakastamista varten ja aina on muutenkin vähän varalla, mut muuten heitetään roskiin. Tyttöjen tilpehöörejä on laitettu niihin ja ne voi päällystää nätillä kankaalla ja kimalleliimoilla. Nappeja, neppareita ym. säilytän niissä kun itellä on paljon sen tyylistä sälää.

meilla ainakin kämppä täynnä kaikkea nippelia ja nappelia joita on hyvä säilöä niihin rasioihin. kysy mieheltä tarviiko autotallissa. margariini rasioista yritän luopua mut ne salaatti rasiat kerään. ja niihin saa hyvin vettä kun maalaa vesiväreillä.

Mulla on muutama salaattirasia pieniä jämäruokamääriä varten. Pakastukseen käytän niitä muovisia jäätelölaatikoita. Mut ei kaapit kyllä pursuile niitä. Jos alkaa näyttää täydeltä, heitän pois. Tosin ei noita usein tule ostettua.