Keittiökaapeista kymysys..

Meillä on Puustellin levyovet. Mulla tässä tapauksessa painaa hinta ja ulkonäkö. Eli jos levyovet kivamman näköset mun makuun ja vielä halvemmat, otan ne. Muissa huonekaluissa (lipastot, sängyt ym) suosin puuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Jos ulkonäkö täysin sama niin ottaisin massiivipuuta. Oletan, että ne on se kalliimpi valintakin? Mutta ulkonäkö ratkaisee mulle enemmän kuin hinta tai materiaali.

Sileet ja presiis saman väriset ovet olis.. massiivipuu pikkisen kalliimpi, mutta ei miusta maata kaatavan paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
No entäs sitten lusikkalaatikossa laatikot perinteisellä mekanismillä vai sellasella painomekanimillä että kun laatikkoo painaa niin se tulee itestään sieltä

Ottasin ihan "vedettävät" laatikot mutta sellasella "jarrulla" varustetut. Että vaikka paiskaa kiinni, niin se jarruttaa lopussa ja menee pehmeästi kiinni.

Minulle kelpaisi mikä lastulevy tahansa, jos joskus olisi rahaa ja mahdollisuus saada OIKEA keittiö, eikä tuollaista keittokomeroa, vaikka okt:ssa asutaankin.
Mutta jos ei kerta rahasta ole tiukkaa, niin puiset siinä tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
No entäs sitten lusikkalaatikossa laatikot perinteisellä mekanismillä vai sellasella painomekanimillä että kun laatikkoo painaa niin se tulee itestään sieltä

Ottasin ihan "vedettävät" laatikot mutta sellasella "jarrulla" varustetut. Että vaikka paiskaa kiinni, niin se jarruttaa lopussa ja menee pehmeästi kiinni.

Jep, tuollasta miekii ajattelin :)

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Minulle kelpaisi mikä lastulevy tahansa, jos joskus olisi rahaa ja mahdollisuus saada OIKEA keittiö, eikä tuollaista keittokomeroa, vaikka okt:ssa asutaankin.
Mutta jos ei kerta rahasta ole tiukkaa, niin puiset siinä tapauksessa.

Siis rahasta on tiukkaa ja tarjouksia on kysytty vaikka mistä, mutta tää ois silti edullisin kaikista vaikka otettas massiiviovet

Yhteistyössä