Keittiön vetolaatikko jumissa - mistä apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja efre
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

efre

Vieras
Keittiön aterinlaatikko ei aukea, ilmeisesti iso veitsi kiilaa sen jumiin. Olen yrittänyt ravistella, irrottanut jokaisen pystymäni ruuvin, tökkinyt pienestä raosta pitkällä kepillä jne. Ei vain aukea. Ennen kuin otan sahan käteen, keksisikö joku mistä voisi pyytää apua? Keittiöliike? Joku remonttireiska?

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27733596:
Avaa alempi laatikko, koita saada laatikon pohjalevyä liikkumaan? Muutenkin voisi olla fiksumpi hajottaa se halpa pohjalevy kun laatikon etupaneeli.

Otin alemman laatikon pois, ruuvasin alhaalla olevat ruuvit pois ja tökin pohjaa.

Hyvä idea kyllä hajottaa tuo pohjalevy mieluummin, ei tullut mieleen. Pohjalevyn päällä on muovinen koko laatikon peittävä aterinlaatikko. Tietty se aterinlaatikko liikahtaisi vähän alaspäin, mutta voisi taas jäädä lepäämään laatikon kulmarautoihin.

Saako sitä yhtään raolleen? Mä oon aina siitä pikku rakosesta sormilla vedellyt kamaa pois sieltä, sitten kun on tullut lisää tilaa laatikkoon, niin se tukoskin on siellä liikahtanut pois paikaltaa. Tuo on kyllä tosi ärsyttävää, kun noin käy.

Saako sitä yhtään raolleen? Mä oon aina siitä pikku rakosesta sormilla vedellyt kamaa pois sieltä, sitten kun on tullut lisää tilaa laatikkoon, niin se tukoskin on siellä liikahtanut pois paikaltaa. Tuo on kyllä tosi ärsyttävää, kun noin käy.

Saa ihan vähän raolleen, mutta ei sormia sisään. Iso veitsi on aterinlaatikon lokerossa.

Menen jatkamaan, kiitos ->

[QUOTE="aapee";27733679]Saa ihan vähän raolleen, mutta ei sormia sisään. Iso veitsi on aterinlaatikon lokerossa.

Menen jatkamaan, kiitos ->[/QUOTE]

Laita vaikka joku paistinlasta tai muu, jossa vinkkeli varsi, siitä raosta laatikkoon ja koita sillä siirrellä laatikon sisältöä, jos jumissa oleva esine liikahtaisi.

Yhteistyössä