Keittiön välitilalaminaatti

• Viestiketjun aloittaja Remontoija
  • Ensimmäinen viesti
Remontoija
Hei,

Meille on tulossa Iskun luonnonvalkoiset ovet ja pöytätasoksi tumma laminaattipinta. Olemme vierastaneet ajatusta, että laattojen/ lasin tilalle välitilaan laitettaisiinkin laminaattilevyä; joko samaa sävyä tai vaaleampaa sävyä..

MITÄ MIELTÄ SIIS OLETTE (etenkin te, joilla jo on tai jotka suunnittelette) TÄLLAISISTA VÄLITILARATKAISUISTA!?

Kiitos etukäteen kommenteista! :flower:

Katiaana
Näimme eräässä keittiössä sellaisen ja se oli kaunis!!! :heart:
Itse sitä ehdotin Puustellin miehelle, mutta sillä oli aika vankat mielipiteet. :D
Toisaalta harmittaa kun kuuntelin sen puheita kun koti on kuitenkin meidän! :heart:

Mutta toisaalta olen enmpi kuin ylpee nykysestä ratkaisusta. (laattaa)
Mutta kaapin väri on per.seestä, ja vain kun kuuntelin "ammattilaista".

Meille on tulossa välitilaan laminaatti, laattoihin olen lopen kyllästynyt ja niiden saumojen jynssäämiseen. Työpaikalla on ollut yli 10 v laminaatti välitilassa ja on edelleen kuin uusi.

Vaihtoehtoja pintakuvioksi löytyy vaikka millaisia, mutta se on vaan tyyristä laattoihin verrattuna (60 cm x 300 cm pala noin 100 euroa, ja tietysti täysinä paloina myydään...) Mutta itse ainakin olin valmis maksamaan siitä, että saan mitä haluan.

meillä on välitilassa lasi. (ei siis kuulu tähän aiheeseen, sori :whistle: )
takana tapetti ja väri tulee siitä tapetista, lasistä vähän vihreän sävy päälle. helppo pitää puhtaana jne, mutta mitään siihen ei saa porattua tms.
uudestaankin kyllä laittaisin, miettisin vaan sen tapetin värin uudelleen. toisaalta, ei siinä mee kun silikonit uusiksi jos tapetin haluaa joskus vaihtaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2006 klo 18:57 marimint kirjoitti:
meillä on välitilassa lasi. (ei siis kuulu tähän aiheeseen, sori :whistle: )
takana tapetti ja väri tulee siitä tapetista, lasistä vähän vihreän sävy päälle. helppo pitää puhtaana jne, mutta mitään siihen ei saa porattua tms.
uudestaankin kyllä laittaisin, miettisin vaan sen tapetin värin uudelleen. toisaalta, ei siinä mee kun silikonit uusiksi jos tapetin haluaa joskus vaihtaa.

Mä tuota lasia kanssa miettinyt juuri putsaamisen helppouden takia.
Toisaalta olen täysin laatan kannattaja.

Yhteistyössä