Keittiön turhin vempain???

  • Viestiketjun aloittaja Moppitukka.
  • Ensimmäinen viesti
Moppitukka.
Siivosin tuossa keittiön kaapit ja laatikot ja samalla tuli mieleen, että mikä on teidän keittiöstä löytyvä turhin vempain...


Meillä taitaa olla tuo voileipägrilli, kerran varmaan kokeiltu ja vuosia lojunnut laatikossa... ja tuollainen raastinrautahökötys!!!! Kaikkia sitä tuleekin säästettyä....
 
JOku cappucino kahvinkeitin johon täytyy laittaa jotain erikoiskahvipatruunoita.Ostin niitäkin mutta ei ole kertaakaan kokeiltu.
Sillä sais vettäkin ja vaahtoa maidosta.Mut on kaameen vaikeen näköinen joten kodinhoitohuoneessa makaa...
 
Cocktailsekoitin. Ostin sen kirpparilta, kun luulin, että sillä pystyis tekemään myös jotain jogurttijuomia jne. No ei pysty, kun se kone jaksaa pyörittää vaan mehua ja viinaa, eli siis ei mitään sakeampaa.
 
Yllätyksekseni en löytänyt komeroista yhtään käyttämätöntä vempainta, sen sijaan kaikenmaailman muovikuppeja on ehkä kymmenen liikaa.

Jos miettii niin voisin turhana pitää vaikka riisinkeitintä tai popkornikonetta.
 
vieras
Meillä ei taida turhaa olla, tai sellaista jota ei käytettäis. Tiskikone ja mikro meillä on ollut vasta pari kk, ilman niitäkin pärjättäis mutta kun ilmatteks saatiin niin tottakai otettiin ja käytetään niitä. Vedenkeittimestä en luopuis, juon teetä usein ja homma toimii huomattavasti nopsempaan mun uskollisella, 8v vanhalla keittimellä kuin kattilatouhulla. Sauvasekoittimen ostin tarjouksesta että saan sitten tehdä tälle tulevalle piltille itse pöperöt. Kahvinkeitintä meillä ei ole, tehdään kahvi valuttamalla vedenkeittimestä kuumaa vettä suodattimen läpi termoskannuun.
 
meillä ei ole mikroa - kaasuhella on nopea. veden keittimellä lämmitän tiskiveden - ei juoksevaa vettä. ei sähköuunia - puu-uunikin on viel viikon telakalla. ei tiskikonetta, ei pyykinpesukonetta (tämä kyllä tulee ens kesänä kun tulee juokseva vesi)

mun pitäis suunitella meidän keittiöön pistorasiat et kui monta niitä tarttee. mut se juuri et ainuat sähkökoneet on jääkaappi, keitin ja leivänpaahdin. sit harvoin sähkövatkain tai sauvasekoitin. no meidän sähkönkulutus on se 600-900kwh vuodessa...

mut löytyy maailman paras espressokeitin!!! ilman sitä en edes suostu heräämään. meillä on siis sellainen retkimalli - mutteripannu- joka otetaan kylään mukaan välillä...
 

Yhteistyössä