Keittiön remontoineet, miten paljon olette itse osallistuneet siihen, miten???

  • Viestiketjun aloittaja nuutti
  • Ensimmäinen viesti
näin
Mitä tarkoitat itsellä? Että mitä on tehty ilman ammattilaisia vai mitä konkreettisesti on itse tehnyt?

No, broidi on (itseoppinut) remppamies joten hän teki melkein kaiken ja hänen putkimies- ja sähkömieskaverinsa tekivät ne hommat. Minä suunnittelin keittiön ja tilasin kaapit ja mies auttoi runkojen asennuksessa, mutta oikeastaan kaiken lopun teki broidi.
 
Me purimme itse vanhan keittiön pois, vaihdoimme laatoituksen alla olleen levyn, mies oli mukana asennuksen aikana kantamassa rompetta ja siivoamassa ja pitemässä kiinni kaapeista ym ja sitten laatoitimme itse lopuksi sen alan, mihin vielä laattaa tuli.
 
näin
Saa ne itse paikalleen. Kaappien kokoamisessa menee tovi, mutta sehän on Ikean-kävijälle tuttua muutenkin. :D

Me ostettiin Keittiövalinnasta, yksi suuri valintatekijä oli se, että sieltä tulee rungot kasattuina kotivelle (tai niin lähelle kuin isolla autolla pääsee).
 
vieras
me ei olla tehty keittiö remppa, mut pesuhuone/sauna/kodinhoitohuone/kuraeteinen..
mieas on tehnyt ite lähes kaikki (talkoomiesten kans), mä olen kaverina (tytön päiväunien aikaan) tyhjentäny roinasta, purkanu vanhaa! oLLU MAKUTUOMARINA !villottanut, maalannu paneleita, ollu timpurilla (=miehellä) käsiparina, saumannu laatat (seinät, lattiat) ja lopuk asentanu kaverina kalusteita + siivonnu! remontissa meni kaikkiaan n.7kk! Tyttö (syntynyt 3/08) on kulkenu mukana, nukkunut, istunut rattaissa/syöttötuolissa tai leikkinyt matkasängyssä.
ulkopuolisilla teetettiin putkityöt + lämmitysjärjestelmän uudistaminen ja sähkötyöt
 

Yhteistyössä