M
maalari
Vieras
Ajattelin maalata keittiön kaapin ovet mutta en tiedä millasella maalilla se olis paras tehdä? Spray maali olis varmaan helpoin mut onko lopputulos sit ihan kamala? Josko täällä joku osais neuvoa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli samaa materiaalia kuin mulla. Mä käytin Ortex-tartuntamaalia (olikohan nimi oikein?) ja sitten Miranolia. Niin ja putsasin ovet ennen maalausta. Tartuntamaalissa luki, että hiominen ei ole välttämätöntä. Maalasin ovet sen jälkeen Miranolilla. Maali on pysynyt erittäin hyvin, mutta en ehkä nyt maalaisi noin kiiltäväpintaisella maalilla kuin Miranol vaan mieluummin ehkä Empirellä. Kysy neuvoa maalikaupasta.Ne ovet on jotain tollasta laminaattia tms? riittäiskö jos tekis maalipesun ja hiois ja sit vaan joku kunnon maali siihen päälle?
Ollos hyvä vaanOk kiitos neuvoista ja vaakatasossa oli tarkotus maalata kyllä kun en ihan ekaa kertaa asialla oomut keittiön ovia en oo ennen maalannut niin lähinnä just maalivinkkejä tarvin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25629805:Eli samaa materiaalia kuin mulla. Mä käytin Ortex-tartuntamaalia (olikohan nimi oikein?) ja sitten Miranolia. Niin ja putsasin ovet ennen maalausta. Tartuntamaalissa luki, että hiominen ei ole välttämätöntä. Maalasin ovet sen jälkeen Miranolilla. Maali on pysynyt erittäin hyvin, mutta en ehkä nyt maalaisi noin kiiltäväpintaisella maalilla kuin Miranol vaan mieluummin ehkä Empirellä. Kysy neuvoa maalikaupasta.