keitinpä sitten tutit

Niin unohdin tutit kiehumaan ja mentiin iltapesulle.. tultiin pesulta niin haistelin että mikä kumma täällä haisee. Joo muistit tuttikattilan levyllä.. ne oli ihan sulaneita ja vein vaan kattilan pihalle jäähtyyn.. :LOL: saa nähdä mitä poitsu tykkää mennä ilman tuttia nukkumaan. tulipa ainaki nyt pakon edestä vierotus tutista kun ei tälle iltaa saa enää uusiakaan. poika 1v2kk ;) :whistle:

:LOL: :LOL:

Voi poika parkaa, toivottavasti tulee uni ilman.

Tuota, vieläkö keittelet tuon ikäiselle? Minä lakkasin keittämästä kun alkoi saada kiinteitä. Pari kertaa olen sen jälkeen uittanut hetken keitetyssä vedessä, kun tutti on pudonnut neuvolan lattialle tai ollut jonkun leikkikaverin suussa hetken =) tms.

citrus82 harmailee
meillä kävi sama homma jokunen aika sitten pullotuttien kanssa..unohduin pojan kanssa tanssimaan...kävin tosin kiireesti hakemassa kaupasta pari pakettia uusia.. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2006 klo 21:58 vieras kirjoitti:

Tuota, vieläkö keittelet tuon ikäiselle? Minä lakkasin keittämästä kun alkoi saada kiinteitä. Pari kertaa olen sen jälkeen uittanut hetken keitetyssä vedessä, kun tutti on pudonnut neuvolan lattialle tai ollut jonkun leikkikaverin suussa hetken =) tms.
en keitä säännölisesti tutteja, silloin vain kun ne on käynyt jossain epämääräisessä paikassa kuten eilen vessanpytyssä ;) ja jos flunssaa niin silloin myös keittelen. no uni tuli pojalle hyvin ilman tuttiakin ja hyvin meni yökin...ostin nyt aamulla kaupasta pari uutta tuttia varalle mutta jos ei ole tuttia vailla enään niin en kaiva niitä ollenkaan kaapista. olispa sitten luonnollinen loppu meillä tutin syönnille =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2006 klo 21:58 vieras kirjoitti:

Kyllä minäkin välillä tutit keitän, vaikka tyttö jo 1,5v. En kylläkään kovin usein mutta on ne välillä hyvä kiehauttaa kun pyörii vaikka missä, mutta jos mulla vessanpyttyyn tippuu, niinkuin kerran kävi, niin en mä sitä ala keittää vaan heitän suoraan roskiin!Hyi!

kyllä minäkin keittelen vielä tutteja joskus.. :whistle: Kun niitä ei saa pesuaineella pestä niin ei pelkällä vedellä peseminen poista kaikkea likaa mitä niihin kertyy.. tai en mä ainakaan joisi esim lasista jota vain huuhdeltais pelkässä vedessä :x

Yhteistyössä